کرمانشاه؛

ایران از لحاظ اعتبارات حوزه سلامت رتبه 153 جهان را دارد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران از لحاظ اعتبارات حوزه سلامت رتبه 153 جهان را دارد و نباید فکر کنیم خیلی برای این حوزه هزینه کرده ایم.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان امام(ره) اسلام آبادغرب با بیان اینکه پیشرفت های صورت گرفته در کشور متعلق به نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: کسانی که از بیرون به ما نگاه می کنند مجموعه کارهای صورت گرفته را دستاورد نظام جمهوری اسلامی می بینند و قوا را از هم جدا نمی دانند، لذا نباید دست به تخریب و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بزنیم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و سلامت دو نوع نگاه وجود دارد، گفت: یک عده توجه به حوزه بهداشت و درمان را هزینه می دانندو می گویند اینکه فردی چند سال کمتر عمر کند مهم نیست و باید اعتبارات حوزه بهداشت و درمان را صرف امور عمرانی و تولیدی کنیم، اما عده دیگر سلامت روحی و جسمی را محور توسعه می دانند.


دکتر هاشمی  با بیان اینکه اسلام آبادغرب بدلیل جمعیت بالا و ارائه خدمات به شهرستانهای مجاور باید از نظر بهداشت و درمان مورد توجه قرار گیرد، گفت: نباید بیماری مجبور باشد برای دریافت خدمات درمانی از این شهرستان به مرکز استان بیاید.

وزیر بهداشت با تاکید بر تامین تخصص های مورد نیاز در این شهرستان، گفت: ساختمان قدیمی این بیمارستان نیز باید ظرف چندسال آینده نوسازی و تجهیز شود.   

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.