میر شمسی: هدفمان حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی را داریم و امیدواریم بتوانیم در نیمه نهایی حاضر شویم.

میر شمسی:هدفمان حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا است
محمد حسین میر شمسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بیان کرد:همان طور که می دانید از 7 اردیبشهت رقابت های جام جهانی آغاز می شود و ما برای این رقابت ها از یک سال پیش تاکنون برنامه ریزی خوبی انجام داده ایم و در مسابقات انتخابی هم توانستیم به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنیم.
 
وی افزود:برنامه ای به دپارتمان ارائه کرده ایم تا 10 روز قبل از آغاز مسابقات راهی باهاما شویم تا بتوانیم چند دیدار تدارکاتی انجام دهیم و با آمادگی صد درصدی وارد جام جهانی شویم.
 
میر شمسی درباره توجهات به فوتبال ساحلی تا قبل از جام جهانی تصریح کرد:ما مصدومی نداریم و از لحاظ امکانات هم شرایط مان نسبتا رضایت بخش است و تنها دغدغه ما بازی های تدارکاتی بود که امیدواریم بتوانیم در این چند روز تا آغاز مسابقات جام جهانی این دیدارها را هم برگزار کنیم.
 
 سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره شناخت از تیم های هم گروه در جام جهانی هم گفت:اصلی ترین رقیب تیم ایتنالیا است که ما چهار بار با این تیم بازی برگزار کرده ایم و شناخت کاملی از این تیم داریم،تیم مکزیک از دیگر حریفان ما است که یک بار در سال گذشته این تیم را در مسابقات جام جهانی شکست دادیم و نیجریه هم به عنوان قهرمان آفریقا در این رقابت با ما همگروه است و در کل معتقدم گروه خوبی داریم و می توانیم از دور مقدماتی صعود کنیم تا امیدوار باشیم در جمع چهار تیم برتر دنیا قرار بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۴:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
افرین
آخرین اخبار