ایلام؛

چهار کشته در تصادف رانندگی در جاده های استان

سرپرست پلیس راه انتظامی استان ایلام از وقوع 2 فقره تصادف رانندگی در جاده های ارتباطی استان خبر داد و گفت: در این تصادفات چهار نفر کشته و دو نفر نیز مجروح شدند.

چهار کشته در تصادف رانندگی در جاده های استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،رضا همتی زاده بیان کرد: در حادثه اول که ساعتی پیش در منطقه گله جار از توابع بخش چوار در جاده ارتباطی ایلام - ایوان اتفاق افتاد برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری تویوتا استیشن با یک دستگاه پژو سه کشته بر جای گذاشت.
 
وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر در حین انتقال و 2 نفر در بیمارستان از سرنشینان سواری پژو جان خود را از دست دادند، اظهارکرد: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف دلخراش رانندگی انحراف به چپ تویوتا تشخیص دادند.
 
سرپرست پلیس راه انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف رانندگی دیگر که میان یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه وانت پیکاب در جاده ایلام - مهران در سه راهی امامزاده شیخ الیاس روی داد نیز خبر داد و افزود: در این حادثه یک نفر کشته و 2 نفر نیز مجروح شدند.
همتی زاده با بیان اینکه متوفی سرنشین وانت پیکاب بود،یادآورشد: علت وقوع این تصادف رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
 
استان 20 هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی است.  
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.