حسینی: حق ذوب آهن جایگاهی بالاتر از مقام چهارمی است/ رقابت نزدیکی با سپاهان داریم

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: حق تیم ما در لیگ شانزدهم جایگاهی بالاتر از مقام چهارمی بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز در مورد کیفیت این بازی اظهار کرد: خوشحال هستم که توانستیم در بازی سخت و حساس امروز هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: تیم ما تمرینات سختی را پشت سر گذاشت و من خدا را شکر می کنم که توانستیم پیروزی خوبی را به دست آوریم و امیدوارم روند فعلی ذوب آهن ادامه پیدا کند.

حسینی ادامه داد: علی رغم اینکه چمن زمین بازی بلند و هوا گرم بود توانستیم دو گل را وارد دروازه حریف کنیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به رابطه کسب نتایج بهتر و پیراهن های جدید این تیم گفت: من خرافاتی نیستم اما از اینکه پوشیدن پیراهن های جدید باعث شد ما در دیدارهای اخیر نتایج بهتری کسب کنیم خوشحال هستم.

وی درباره رقابت دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان برای رتبه چهارمی جدول تصریح کرد: ما با سپاهان رقابت داریم و می خواهیم تا پایان فصل جایگاه فعلی را حفظ کنیم، هر چند به نظر من حق تیم ما بیش از این بود.

حسینی در پایان عنوان کرد: به این مسئله که تیم ما نسبت به سپاهان بازی های آسان تری در پیش دارد معتقدم نیستم، هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما امروز مقابل تیمی که سقوط کرده بود کار سختی داشتیم، سپاهان نیز برابر حریفش صبای قم به سختی پیروز شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار