ظفر:کاش فدراسیون زود تر به فکر بانوان می افتاد / امیدوارم بانوان ایرانی موفق شوند

مربی بسکتبال بانوان گفت : ای کاش فدراسیون زود تر فکری به حال بانوان بسکتبال بانوان می کرد تا بسیاری از استعداد ها از بین نروند.

ظفر:کاش فدراسیون زود تر به فکر بانوان می افتاد / امیدوارم بانوان ایرانی موفق شوندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نعیمه ظفر مدرس دانشگاه و مربی بسکتبال بانوان کشورمان امروز در مراسم رونمایی کتابش در دانشگاه آزاد تهران مرکز عنوان کرد : تالیف این کتاب یک سال و سه ماه زمان برد اما خوشبختانه توانستم با کمک دوستان و استادان بسکتبال کتاب خوبی را تالیف کنم. 
وی افزود: نام این کتاب بسکتبال 1 ،2 ،3 گام  است و هر گام آن به آموزش یک مبحث اختصاص دارد. 
مربی بسکتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: گام نخست شامل توضیحاتی درباره مسیر مبتدی تا حرفه ای است ، گام دوم شامل تمرینات قدرتی و گام سوم هم آموزشی درباره تغذیه سالم است . 
همچنین در بخش آخر هم در مورد اخلاق در ورزش ، با توجه به اهمیت این مبحث صحبت کرده ایم . 

نعیمه ظفر  درباره طرح ارائه شده از سوی فدراسیون به فیبا گفت : امیدوارم فیبا این لباس ها را تائید کند تا ورزشکاران بانوی ایرانی هم بتوانند در مسابقات جهانی شرکت کنند. 

مربی بسکتبال کشورمان در ادامه عنوان کرد : ای کاش این اتفاق ها زود تر رخ می داد تا بسیاری از استعداد ها از بین نرود. با این حال امیدوارم مشکلی پیش نیاید و بانوان کشورمان بتوانند به موفقیت برسند .

ظفر در پایان گفت : جا دارد از آقایان طباطبایی، آتشی، شکوری، لطفی ،کسایی پور ،جعفری ، صاحبیان و سایر عزیزان که مرا در این راه همراهی کردند تشکر کنم. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار