دومین رویداد استارتاپی ایدوکا در لرستان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی رویداد‌های استارتاپی ایدوکای لرستان از آغاز ثبت نام دومین استارت آپ ویکند لرستان با نام ایدوکا خبرداد گفت: این رویداد آذر ماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.

دومین رویداد استارتاپی ایدوکا در لرستان برگزار می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رحمان کلانتری دبیر اجرایی رویداد‌های استارتاپی ایدوکای لرستان، از آغاز ثبت نام دومین استارت آپ ویکند لرستان با نام ایدوکا خبر داد و اظهار داشت: تاکنون استقبال خوبی برای شرکت در این رویداد شده است و ثبت نام تا ۱۲ آذر ماه امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این رویداد موضوع آزاد است تمامی افراد علاقه‌مند هم استانی و خارج از استان می‌توانند در این رویداد ملی ثبت نام کنند، افزود: ایده‌پردازان در سطح دانش‌آموزی، دانشجویی، فارغ التحصیلان، مشاغل آزاد، هنرمندان و گرافیست‌ها می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

دبیر اجرایی رویداد‌های استارتاپی ایدوکای لرستان هدف از برگزاری دومین رویداد استارتاپی ایدوکا را پیوند بین نوآوری و ظرفیت‌های بومی استان لرستان دانست و عنوان کرد: از دیگر اهداف این رویداد برندسازی صنایع خلاق و فرهنگی لرستان در سطح کشور و حتی بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه دومین رویداد استارتاپی ایدوکا توسط بنیاد نخبگان استان و دانشگاه لرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: این رویداد ملی با همکاری نهاد‌های علمی و فناورانه استان و حمایت رسانه‌ای خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه استانی افلاک برگزار می‌شود.

کلانتری با بیان اینکه رویداد از ۱۴ تا ۱۶ آذر ماه امسال در سالن آمفی تئاتر دانشگده علوم دانشگاه لرستان برگزار می‌شود گفت: با توجه به استقبال ثبت نام در این رویداد از علاقه‌مندان درخواست می‌شود هرچه زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند، چون ممکن است ظرفیت تکمیل شود و دیگر پذیرای ثبت نام نباشیم.

وی اضافه کرد: همه افراد ایده‌پردازان استان که ایده‌های خلاق و نوآور دارند می‌توانند در این رویداد، ایده خود را مطرح کنند و با آموزش‌هایی که می‌بینند، می‌توانند راه و رسم تبدیل ایده به محصول را در این رویداد فرا گیرند.

دبیر اجرایی رویداد‌های استارتاپی ایدوکای لرستان اظهارداشت: از مربیان طراز اول کشور دعوت شده تا مربیگری این رویداد ملی را به عهده گیرند همچنین سعی شده داوران شناخته شده و صاحب نام در این رویداد حضور پیدا کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در دومین رویداد استارتاپی ایدوکا می‌توانند به وب سایت idoka.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۶۶۳۳۲۳۶۱۶۷ بنیاد نخبگان استان تماس بگیرند.

انتهای پیام/پ

دومین رویداد استارتاپی ایدوکا در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار