سرخه;

ثبت نام بیش از 20 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی سرخه

فرماندار شهرستان سرخه گفت : 24 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان ثبت نام نمودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی فرماندار شهرستان سرخه در جلسه توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی در تمامی مراحل تبلیغات باید سرلوحه کار نامزدها قرار گیرد گفت:رقابت سالم به همراه رفاقت یقینا در جذب حداکثری و مشارکت بالای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم تاثیر به سزایی خواهد داشت.

وی افزود : تخریب نامزدهای رقیب با استفاده از روش های غلط و ناصحیح علاوه بر اینکه تاثیرات مخرب فرهنگی داشته در مکتب اسلامی و دینی نیز پسندیده نخواهد بود.

فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به دستورالعمل تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و همچنین تشریح موارد آن برای نامزدهای حاضر گفت:نامزدها باید ضمن عمل به دستورالعمل ابلاغی نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی اقدام‌نموده و زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم،منظم و ایمن به دور از هرگونه حاشیه و تنش فرآهم آورند.

مویدی زاده در ادامه افزود:۲۴ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر سرخه ثبت نام نمودند که تمامی آنها تایید صلاحیت شده اند و از این تعداد ۲۳ داوطلب مرد و یک داوطلب زن هستند.

فرماندار سرخه با اشاره به اینکه محل هایی مخصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر سرخه در سطح شهر در نظر گرفته خواهد شد گفت: با همکاری کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان و شهرداری این ‌نقاط در سطح شهر آماده شده و تبلیغات غیر مجاز نامزدها توسط کمیته امحاء ستاد انتخابات شهرستان سرخه جمع آوری خواهد شد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.