کره شمالی: تمرینات نظامی آمریکا و کره جنوبی نقاب‌های فریبنده آنان را کنار می‌زند

مقامات کره شمالی در بیانیه‌ای به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی واکنش نشان دادند و آن را در چارچوب سیاست‌های خصمانه واشنگتن دانستند.

کره شمالی: تمرینات نظامی آمریکا و کره جنوبی نقاب‌های فریبنده آنان را کنار می‌زندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا، مقامات کره شمالی در واکنش به تازه ترین تمرینات مشترک نظامیان آمریکا و کره جنوبی آن را نادرست و ماجراجویانه‌ترین اقدام در دهه‌های اخیر توصیف کردند.

رهبران کره شمالی در بیانیه‌ای نظامی اعلام کردند آمریکا و کره جنوبی نشان دادند با تمرینات نظامی مشترک خواستار از بین بردن رهبری و سرنگونی نظام کره شمالی هستند.

 مقامات کره شمالی در بخشی از اظهارات خود اعلام کردند: «برگزاری تمرینات نظامی و دفاعی سالانه واشنگتن و سئول نقاب‌های فریبنده انان را کنار می‌زند.»

رهبران پیونگ یانگ در اعتراض به اقدامات نظامی در شبه جزیره کره خاطر نشان کردند، تمرینات مشترک نظامی نشان داده است دولت جدید آمریکا با استفاده از زور و قدرت و همچنین اعمال فشار و تحریم‌های سخت‌تر، همچون مقامات قبلی این کشور به سیاست‌های خصومت‌آمیز خود علیه پیونگ‌یانگ ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار