صعود استقلال خوزستان به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیدار خانگی با تیم الجزیره امارات موفق شد با کسب عنوان تیم دوم گروه B به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

صعود استقلال خوزستان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ از سری رقابت های هفته ششم گروه B لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، ساعت ۲۰ شامگاه امروز تیم های استقلال خوزستان و الجزیره امارات در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید و استقلال خوزستان موفق به کسب مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

این بازی که طبق اعلام رسمی ۱۰ هزار تماشاگر داشت را کو هیونگ جین با کمک پارک سانگجون و پارک اینسون( کره جنوبی) قضاوت کردند.

استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی (۷۲ مصطفی ماهی)، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، سلمان بحرانی، علی‌اصغر عاشوری(محمد شریفی ۸۳)، مهدی مؤمنی، حسن بیت‌سعید، آرش افشین (مهید زبیدی ۷۰) و آلویس نانگ در برابر حریف صف آرایی کرد.

الجزیره نیز با ترکیب: علی خصیف، سالم راشد، عیسی العتیبه، ژوائو کارلوس،‌ سالم عبدالله، حمید احمد، زاید العامری، محمد العطاس،‌ احمد العطاس،‌ سلطان برغش المنهالی و ایلتون المیدا وارد میدان شد.

آبی‌پوشان استقلال خوزستان که قبل از این دیدار هشت امتیاز اندوخته بودند، در شرایطی به دیدار الجزیره امارات رفتند که فرشاد سالاروند به‌دلیل دواخطاره بودن حق همراهی یارانش را نداشت، اما سایر نفراتی که در بازی با صبای قم غایب بودند، به ترکیب استقلال خوزستان بازگشته بودند.

با وجود اینکه استقلال خوزستان در همه دقایق بر بازی مسلط بود ولی این تیم اماراتی بود که برخلاف جریان بازی موفق به دروازه حریف توسط حمید احمد در دقیقه ۴۴ بازی شد. در جریان این گل، توپ در میانه زمین به حمید احمد رسید و او با کم ترین مزاحمت توپ را با یک شوت دیدنی وارد دروازه وحید شیخ ویسی کرد.

حملات بی امان استقلال خوزستان ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه ۸۷ روی سانتر حسن بیت سعید از سمت راست با ضربه سر دیدنی مهدی زبیدی به گل تساوی رسید تا مهدی زیبدی تعویض طلایی استقلال خوزستان لقب بگیرد.
 
در نهایت در این گروه تیم لخویا با ۱۴ امتیاز به عنوان سرگروه و تیم استقلال خوزستان با ۹ امتیاز به عنوان گروه دوم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

استقلال خوزستان در حالی موفق شد به مرحله بعد صعود کند که به علت مشکلات مالی و بی پولی، بارها بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند و از تمرین کردن خودداری کردند ولی در نهایت با ارائه بازی هایی خوب در سطح آسیا موفق شد در حضور تیم های متولی همچون الجزیره امارات و الفتح عربستان به مرحله صعود و نوعی حماسه سازی کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.