لرستان؛

رونمایی ۴۵عنوان کتاب با محتوای دفاع مقدس در لرستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از رونمایی ۴۵ عنوان کتاب با محتوای دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ دلارام گفت: در حال حاضر 36 عنوان کتاب چاپ‌شده، چهار عنوان کتاب در دست چاپ است و پنج عنوان کتاب نیز به چاپ می‌رسد که هفته دفاع مقدس از 45 عنوان کتاب رونمایی می‌شود.

وی بابیان اینکه تولید کتاب‌ها با موضوع اقدامات رزمندگان لرستانی است افزود: عملکرد یگان‌های عملیاتی، تاریخ شفاهی، خاطرات رزمندگان، شعر و ادبیات دفاع مقدس محتوای کتاب‌های تهیه‌شده و در دست تهیه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه این کتاب‌ها از 200 تا 1500 صفحه به چاپ می‌رسد گفت: تاکنون برای چاپ 36 کتاب بیش از 100 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در راستای باغ‌موزه دفاع مقدس لرستان افزود: این پروژه در حال حاضر حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای ساخت کامل آن حدود هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دلارام گفت: تلاش شد این پروژه امسال به بهره‌برداری برسد ولی به علت مشکلات بودجه‌ای که دولت داشت نتوانست اعتبارات موردنیاز این پروژه را لحاظ کند که پیش‌بینی می‌شود باغ‌موزه دفاع مقدس استان لرستان در سال 97 به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.