51 انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای ایلام شناسایی شد

نورالله تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 51 انشعاب غیر مجاز آب در مناطق روستایی این استان شناسایی و قطع شده است.

151انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای ایلام شناسایی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نورالله تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت: انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی های مکرر در این مناطق می شود.

تیموری افزود:اکیپ ها در گشت های مستمر خود موفق به شناسایی تعدادی انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان شدند که این انشعابات غیر مجاز بلافاصله قطع شد.

تیموری از عموم اهالی روستایی استان خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز با شماره تماس گویای 1523 یا سامانه پیامکی 30004618464646 مورد تخلف را به اطلاع این شرکت برسانند تا ماموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

وی به میزان مصرف بیش از حد آب در سطح روستاهای این استان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف آب شرب در سطح روستاهای ایلام به نسبت جمعیت بیش از 2 برابر حد مجاز است در حالیکه الگو و متوسط مصرف روزانه آب در روستاهای کشور بین 150 تا 200 لیتر در شبانه روز است اما در برخی نقاط روستایی این استان این میزان به 450 لیتر نیز می رسد.

 

انتهای پیام/با

شناسایی انشعاب غیر مجاز آب در مناطق روستایی استان ایلام

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.