حرکت تحقیرآمیز دانشجویان آمریکایی در محل سخنرانی معاون ترامپ + فیلم

مایک پنس که برای ایراد یک سخنرانی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه نوتردام دعوت شده بود با واکنش غیرمنتظره دانشجویان این دانشگاه مواجه شد.

حرکت تحقیرآمیز دانشجویان آمریکایی در محل سخنرانی معاون ترامپ+ فیلمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، صدها دانشجوی دانشگاه نوتردام ایالت ایندیانا پس از اهدای دکترای افتخاری به مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در اعتراض به سیاست‌های دولت ترامپ محل سخنرانی او را ترک کردند.

پنس که خودش در ایالت ایندیانای آمریکا به دنیا آمده است، برای ایراد یک سخنرانی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه این ایالت دعوت شده بود که پس از دریافت مدرک دکترای افتخاری و قرار گرفتن در پشت تریبون، با واکنش غیرمنتظره دانشجویان این دانشگاه مواجه شد.

سازمان‌دهندگان این حرکت اعتراضی هماهنگ‌شده، هدف خود را اعتراض نسبت به سیاست‌های مهاجرتی و نژادپرستانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا عنوان کردند.

معاون ترامپ به دلیل این حرکت تحقیرآمیز دانشجویان آمریکایی تا دقایقی نتوانست سخنرانی خود را آغاز کند.
لینک دانلود

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانی
۱۵:۵۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
ترامپ یه بازیگر کمدی بود که توی فیلم هاش حرف های زشت می‌زد واز همون ابتدا ادب رو با تیپا پرت کرده بود جای دیگه پس نمیشه از یه شخص که از سلامت روانی برخوردار نیست انتظار صلح و دوستی وگلو بلبل داشت و این و صاحب نظران و اونایی که از عقل و اندیشه و انسانیت برخوردارن به خوبی می‌فهمن حالا چه بخوان امریکایی باشن چه اهل هر کشور دیگه
Iran (Islamic Republic of)
Jamshid. ★★
۱۴:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
واقعا دمشون گرم , یارو مایک پنس هنگ کرد .
آخرین اخبار