شیراز؛

تجلیل از خادمان میراث فرهنگی در تخت جمشید

همزمان با هفته میراث فرهنگی، مراسم تجلیل از خادمان میراث فرهنگی در تخت جمشید برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی فارس اعلام کرد: مدیر مجموعه میراث جهانی تخت جمشید در این مراسم، به اختصار گزارشی از فعالیت کارگروه های مختلف پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گزارشی ارائه داد و مراتب سپاس و قدردانی خود را از سایر کسانی که در ایام نوروز در محوطه های میراث جهانی تخت جمشید و پاسارگاد نقش داشته اند اعلام کرد.
 
گفتنی است پخش کلیپ فعالیت های نورروز 96 و آماده سازی محوطه های تاریخی تخت جمشید و پاسارگاد در استقبال از گردشگران نوروزی، پخش کلیپ فعالیت های یگان حفاظت و راهنمایان افتخاری نوروزی از جمله برنامه های این مراسم تجلیل بود.

همچنین اجرای زنده موسیقی سنتی و پاپ، شعر خوانی و نی نوازی، برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی، توجه شرکت کنندگان در مراسم را به خود جلب کرد.
 
در این مراسم که با حضور مدیران پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و پاسارگاد، معاون میراث فرهنگی فارس، مدیر کل پایگاه های میراث جهانی، فرماندار شهرستان مردشت و مسئولینی از استانداری فارس، از گرو های چندگانه عضو در ستاد افتخاری ایام نوروز، خانواده های شهدای میراث فرهنگی، پرسنل ایثارگر و جانباز تخت جمشید و پاسارگاد و کلیه پرسنل اماکن تاریخی یاد شده تجلیل به عمل آمد.

در پایان مراسم بزرگداشت هفته میراث فرهنگی، پروژه سامان دهی و تجهیز کتابخانه تخصصی تخت جمشید، افتتاح و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار