مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام خبر داد؛

تدارک و توزیع کودهای یارانه‌ای و غیر یارانه‌ای تائید شده در بین کشاورزان استان ایلام

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: مهم‌ترین رسالت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، تدارک و توزیع کودهای یارانه‌ای و غیر یارانه‌ای تائید شده در بین کشاورزان استان است.

تدارک و توزیع کودهای یارانه‌ای و غیر یارانه‌ای تائید شده در بین کشاورزان استان ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ آیت جمالی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: در سال جاری و تاکنون قریب ۲۰ هزار تن انواع کود شیمیایی تخصیص و تأمین‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 جمالی افزود: در مدت‌زمان کوتاهی و به دلیل عدم تولید کود موردنیاز از طریق پتروشیمی‌ها و اعتصاب کامیون داران در تأمین و توزیع کودهای شیمایی اختلال ایجاد شد که با تدابیر اندیشیده شده، خوشبختانه این موضوع مهم نیز حل‌وفصل شد.

وی  با اشاره به اینکه از طریق این شرکت بر امر توزیع کودهای شیمایی از طریق عاملان توزیع در سطح استان با دقت، ظرافت و حساسیت کامل نظارت و بازرسی می‌شود، یادآور شد: با هر نوع تخلف، کم‌فروشی، گران‌فروشی و فروش غیرقانونی و خارج از چرخه و سیکل تعریف‌شده به‌شدت و بدون اغماض از طریق مجاری قانونی برخورد خواهد شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام ادامه داد : این اطمینان را به کشاورزان می‌دهیم که کودهایی که از طریق کارگزاران تحت پوشش این شرکت توزیع می‌شوند از سلامت کامل برخوردار هستند

انتهای پیام/با

توزیع ۳۲ هزار تن کود شیمایی در بین کشاورزان ایلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.