رمضان‌شریف در نشست ستاد مرکزی انتفاضه و قدس:

مسئله فلسطین، محور ایجاد وحدت میان جوامع اسلامی است

رییس ستاد انتفاضه و قدس،مسئله فلسطین و مقابله با اسرائیل را محورایجاد وحدت میان جوامع اسلامی برشمرد و گفت: با وجود تمامی تهدیدات و مقاومت‌ها، امروزاخبار جبهه مقاومت جهان منتشر مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران، اولین نشست ستاد برنامه‌ریزی روز جهانی قدس ۱۳۹۶ ستاد انتفاضه و قدس با حضور مسئولین، مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در امور فلسطین در سالن اجتماعات شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی در این نشست از روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند و میراث راهبردی امام خمینی(ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاد کرد و اظهار داشت: این روز باشکوه همه ساله به فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام مواضع امت اسلامی علیه اشغالگری و ظلم به ملت فلسطین تبدیل شده است.

وی یکی از بهترین کارکردهای روز قدس را عدم به فراموشی سپردن مسئله فلسطین دانست و ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، جمهوری اسلامی ایران همواره در روز قدس پرونده مربوط به ملت مظلوم فلسطین در برابر ظلم و ستم صهیونیستهای غاصب را مورد بازخوانی قرار می‌دهد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس موضوع فلسطین و مقابله با اسرائیل را محور ایجاد وحدت میان جوامع اسلامی برشمرد و تصریح کرد: با وجود تمامی تهدیدات، مخالفت‌ها و مقاومت‌ها، امروزبحمد الله اخبار فلسطین و جبهه مقاومت در سطح افکار عمومی جهانیان منتشر می‌شود و مورد تحلیل و انعکاس قرار می‌گیرد.

رمضان شریف با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی متناسب با شرایط روز در خصوص مسئله فلسطین بیان داشت: به رغم تلاش‌های گسترده و سناریوهای متعدد استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در به انحراف کشاندن افکار عمومی جهانیان از جنایات صهیونیستها، فلسطین همچنان مسئله محوری جهان اسلام است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با بیان اینکه به فضل الهی با ژرف نگری و دور اندیشی امام خمینی(ره) و هدایت‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) روز قدس هر سال باشکوه تر از گذشته برگزارمی‌شود، لزوم برقراری تعاملات و هماهنگی‌های هر چه بیشتر سازمان‌ها، نهادها و شخصیت‌های فعال در حوزه قدس و فلسطین به منظور ایجاد هم افزایی در بکارگیری ظرفیت و توان امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در این نشست نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط  در امور فلسطین به بیان دیدگاه‌ها و ارائه پیشنهادات خود به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز قدس سال 1396 پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار