محکومیت حادثه تروریستی تهران از سوی رئیس مجلس عالی نخجوان

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان گفت: رئیس مجلس عالی نخجوان با مردم، مسئولان و بازماندگان خادثه تروریستی تهران ابراز همدردی کرد و این حادثه را به رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، منصور آیرم سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان اظهار کرد: به دنبال وقوع حادثه تروریستی تهران و شهادت جمعی از هموطنان عزیز کشورمان واصف طالب‌اف رئیس مجلس عالی جمهوری خود مختار نخجوان با مردم، مسئولان و بازماندگان این واقعه ابراز همدردی کرد.

وی تصریح کرد: آقای واصف طالب‌اف در پیامی که خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران صادر کرده ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی متذکر شده است، خبر کشته و مجروح شدن انسانها  در نتیجه حوادث تروریستی در شهر تهران باعث غم و اندوه ما شد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان گفت: رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان که رئیس گروه دوستی پارلمانی آذربایجان-ایران نیز هست در این پیام تصریح کرده که از این حادثه ترور خشمگین شده و به مناسبت این فاجعه به علی لاریجانی، خانواده‌های کشته شدگان و مردم دوست ایران با حزن عمیق تسلیت گفته است و برای آسیب دیدگان شفا طلب کرده است.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید فرهادی
۰۰:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
درودمیفرستم سردارسلیمانی