حضور پرسپولیس در 5 جام قهرمانی

سرخپوشان پایتخت در فصل 97_96 باید در رقابت های مهم داخلی و آسیایی شرکت کنند.

حضور پرسپولیس در 5 جام قهرمانی
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تيم فوتبال پرسپوليس كه فصل خوبی را پشت سر گذاشت در فصل جديد مي تواند افتخارات ديگری را به كارنامه خود اضافه كند.

در ليگ برتر ٩٥-٩٦ پرسپوليس توانست با اختلاف امتياز قهرمان ليگ برتر ايران شود فصلي كه با حضور ستاره های اين تيم فصل كم افت و خيزی برای اين تيم به وجود آورد. همچنین در ليگ قهرمانان آسيا پرسپوليس توانست برای اولين بار به جمع ٨ تيم برتر آسيا راه يابد و حريف الاهلی عربستان در مرداد ماه شود.

انگيزه پرسپوليس برای ليگ قهرمانان آسيا زمانی بيشتر مي شود كه آنها هم خواهان اولين قهرمانی خود به مانند حريف ديرينه خود استقلال هستند.

 پرسپوليس در سال جديد چه جامهايی را  پيش رو دارد ؟

١. سوپر جام ايران 
 
سوپر جام ايران كه چند سالی است بين قهرمان ليگ برتر و جام حذفی برگزار می شود و قرار است روز 30 تير امسال نيز بين دو تيم پرسپوليس و نفت تهران انجام شود . شايد نزديكترين جام برای پرسپوليس همين جام باشد.

٢. ليگ قهرمانان آسيا ٢٠١٧
 
اين تيم اگر بتواند الاهلي عربستان را در يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از پيش رو بردارد در مرحله بعد بايد منتظر بود و ببينيم نتايج در نيمه نهايی چگونه پيش مي رود . بدون شك اگر پرسپوليس بخواهد به مانند استقلال افتخار قهرمانی در اين ليگ آسيايی را داشته باشد فرصت اشتباه نخواهد داشت. 

٣. ليگ برتر ٩٦-٩٧ 
 
مدعی قهرمانی فصل پيش اگر بتواند از قهرمانی خود دفاع كند بايد يك سهم جام ديگر را برای اين تيم در نظر بگيريم.

٤. جام حذفی
 
خيلی از كارشناسان معتقدند جام حذفي ميدانی برای ديده شدن تيمهای بي نام و نشان و صد البته راهی سريع برای قهرمانی تيمهای بزرگ است.

٥. ليگ قهرمانان آسيا ٢٠١٨ 

پرسپوليس با كسب قهرمانی در ليگ برتر امسال جواز حضور در فصل بعدی اين ليگ آسيايی را هم خواهد داشت و البته اين تيم می تواند از الان برای اين مسابقات برنامه ريزی جامعی انجام دهد.

البته در كنار تمام اين آمار و ارقام بايد ديد ثبات مديريتی، بازيكنان و كادر فنی پرسپوليس آنها را در كسب اين جامها موفق خواهد كرد يا نه ؟!

 در آخر نكته بسيار جالب تيم نفت كه همچنان با مشكلات بسيار زياد از قبيل نداشتن كادر مديريتي و مشخص نبودن وضعيت كادر فنی و بازيكنان رنج می برد  مدعی چهار جام در فصل پيش رو است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار