محكوميت دوباره پرسپولیس در فيفا

باشگاه پرسپوليس به علت پرداخت نكردن مطالبات لوكا ماريچ با محكوميت از سوى فيفا مواجه شده است.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پايتخت پرونده هاى زيادى در فيفا دارند كه به تازگى به علت پرداخت نكردن مطالبات ماريچ مدافع كروات سابق خود به پرداخت ٧٢ هزار دلار محكوم شد.

البته باشگاه پرسپوليس مهلت ٣٠ روزه براى پرداخت اين جريمه دارد و حتى اين باشگاه مى تواند ظرف ٢١ روز به اين حكم اعتراض كند.

بازيكنان خارجى زيادى در سالهاى گذشته به سرخپوشان پايتخت پيوستند اما آنها از لحاظ فنى كيفيت مناسبى نداشتند. به هر حال برخى از بازيكنان خارجى پرسپوليس به علت پرداخت نشدن مطالبات خود از سرخپوشان پايتخت شكايت كردند و فيفا هم حكم به نفع آنها صادر كرده است.

آنتونى گولچ مدافع دو رگه سابق پرسپوليس نمونه بارز بازيكنان خارجى اين تيم است كه بدون حتى يك دقيقه بازى توانسته با شكايت از پرسپوليس رأى فيفا را به نفع خود تمام كند.

به هر حال باشگاه پرسپوليس براى پرونده گولچ هم ٣٠ روز مهلت قانونى دارد اما اين باشگاه درخواست جزئيات پرونده گولچ را كرده است كه اعتراض خود را به دادگاه عالى ورزش ارائه كند.

على جمشيدى معاون حقوقى باشگاه پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ما درباره شكايت ماريچ بيان كرد: ما پيگير شكايت ماريچ هستيم تا مشكلى براى باشگاه به وجود نيايد. فيفا مهلت اعتراض به ما داده است و به طور حتم با ارائه مدارك محكمه پسند رأى را به سود باشگاه بر مى گردانيم.

وى در ادامه عنوان كرد: در حال حاضر با تلاشهاى صورت گرفته توانستيم چهار پرونده را در فيفا ببنديم و اجازه ثبت قرارداد بازيكنان خارجى خود را در هيئت فوتبال پيدا كرديم.

معاون حقوقى باشگاه پرسپوليس در پايان خاطر نشان كرد: هواداران پرسپوليس نگرانى بابت محكوميت ها نداشته باشند چرا كه ما نمى گذاريم باشگاه با مشكل مواجه شود و پرونده هاى حقوقى در فيفا را حل خواهيم كرد.

انتهاى پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
بابا پول مردم رو بدین . چطور وقتی استخدامشون میکنین سریع میرن بقلشون و عکس میگیرین بعد موقع پول دادن میگین به ما چه. الان هم مد شده سریع میرین زمان میخرین. شما ها معنی حق الناس رو نمیفهمین؟ یارو از اون کله دنیا بلند شده اومده اونم به درخواست شما یا هر کس دیگه باهاش قراداد امضا کردین خوب پولشو بدین . اون بدبخت هم عاشق چشم و ابروی من و شما نیست که . اومده دوزار پول گیرش بیاد حتما باید آبرو ریزی بشه تا پولش رو بدین. اگه نمیتونین پول مردم رو بدین بازیکن خارجی نگیرین اگه میگیرین پولشونو بدین. این که بازی نکرده و بی کیفیت بوده و دلال بهمون انداخته مشکل خودتونه که چشاتونو باز نکردین و مدیریت و مسئولیت نداشتین. خدا وکیلی من جای
Australia
یه ایرانی
۰۸:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
چقدر راحت پولهای بیت المال خرج نابلدی و بی تدبیری مدیران فوتبالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
به کوری چشم دشمنان پرسپولیس این فصل هم با قدرت ظاهر میشه تا از فوتبال ایران آبرو داری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
تیم سوم پایتخت اول لیگ شده جزو هشت تیم برتر اسیاست جالبه اونوقت تیم اول پایتخت شیش تا شیش تا میخوره
عروس اسیا بودن تخصص شماست کیسه کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
میناوند چه بی ادبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
خنده داره با این همه پرونده ممنوعیتی برای گرفتن بازیکن خارجی نداره .اما تراکتور و استقلال با پرونده های کمتر محروم شدن.مضحکه
-
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
داداش میتونیم، تو فیفا یار داریم. اصلا اینفانتینیو پرسپولیسیه. خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
لللللللللللوووووووووونگ رو منحل کنید بره.تیم سوم پایتخت
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۲۳:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
انشاءالله
آخرین اخبار