آزمون وکالت قوه‌قضائیه امسال برگزار نمی‌شود

رئیس مرکز امور وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضائیه استان همدان با اشاره به برگزار نشدن آزمون وکالت قوه‌قضائیه در سالجاری، بیان کرد: برگزاری آزمون وکالت قوه‌قضائیه مشروط بر اجازه رئیس قوه‌قضائیه است که تا کنون هیچ‌گونه اجازه‌ای صادر نشده است.

آزمون وکالت قوه‌قضائیه امسال برگزار نمی‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا ترکستانی رئیس مرکز امور وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضائیه استان همدان در رابطه با برگزاری آزمون وکالت قوه‌قضائیه در سال گذشته، مطرح کرد: هنوز مشغول سنجش و گزینش افراد برگزیده هستیم به طوریکه امسال ۸۰ نفر در استان در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

وی در رابطه با اضافه شدن ۱۵ دقیقه به زمان آزمون وکالت امسال، عنوان کرد: این اقدام به علت ارفاق و کمک به شرکت‌کنندگان است و ربطی به سخت شدن آزمون ندارد.

ترکستانی درباره طرح مطرح شده در مجلس مبنی بر حذف سکه از مهریه، اظهار کرد: طبق ماده ۱۰ قانون مدنی، مهریه باید مالیات داشته باشد و سکه هم نوعی از مال است و حذف آن اقدامی غیرقانونی است.

رئیس مرکز امور وکلا و مشاوران حقوقی قوه‌قضائیه استان همدان همچنین با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در مجلس در رابطه با حذف مهریه در شرایط اقتصادی کنونی، عنوان کرد: تعیین مهریه یک دستور شرعی است و حذف آن مغایر با شرع است، به همین علت این پیشنهاد کاملا غیرقابل اجراست.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کنکور ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار