گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس

مردم روزه‌دار ایران اسلامی در دومین روز گرم تابستان حضوری باشکوه و چشمگیر در راهپیمایی روز قدس داشتند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 10:30 صبح با حضور پرشور مردم روزه‌دار در تهران و بیش از 900 شهر ایران اسلامی آغاز شد که گرما و تشنگی  روزه‌داران هم مانع حضور چشمگیر و میلیونی آنان برای دفاع از مظلومان جهان اسلام نشد.

در میان سیل خروشان ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران، نسل‌های مختلف دیده می‌شوند. از  کودکانی که با ذوق فراوان پلاکاردهای دفاع از فلسطین در دست دارند تا پیرمردها و پیرزن‌هایی که کهولت سن و قد خمیده هم مانع حضورشان برای دفاع از قدس شریف نشده است.

در تهران مردم از مسیرهای 10 گانه به سوی میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران راهپیمایی کردند.

 

گزارش لحظه به لحظه از راهپیمایی روز جهانی قدس

 

مردم در حالی که پرچم فلسطین را در دست دارند و شعارهای حمایت از قدس سر می‌دهند، پرچم آمریکای مزدور و رژیم غاصب صهیونیست را زیر پای خود لگدمال می‌کنند.

 پخش آهنگ‌های حماسی از خوانندگان انقلابی هم صفا و نوای ویژه‌ای به شکوه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس داده است.

 

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را اعلام کردند. متن کامل را اینجا بخوانید.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
برای مشاهده تصاویر راهپیمایی روز جهانی قدس در کشور اینجا کلیک کنید.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
وزیر دفاع: رژیم جعلی صهیونیستی عامل ناامنی و بی ثباتی است
سردار حسین دهقان روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز قدس با بیان این مطلب افزود: مفهوم و محتوای نامگذاری روز قدس، وحدت دنیای اسلام در برابر نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه امام امت ما آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند، ادامه داد: به عبارتی امروز روز احیای اسلام و اتحاد همه ملت های مسلمان است.

سردار دهقان تاکیدکرد: امروز ملت ما و همه ملت های مسلمان با حضورشان در راهپیمایی در اصل اعلام می کنند همه این امت یکپارچه و متحد در جهت استقلال کشورهای اسلامی حرکت خواهند کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: ملت ما اجازه نخواهند داد که نظام صهیونیستی و نامشروع در دنیای اسلام جای پایی داشته باشد و یا آمریکایی ها تصور کنند که می توانند با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی دنیای اسلامی را تحت سلطه خودشان در بیاورند.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
سرلشکر "محمدحسین باقری" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشيه حضور در راهپيمايی روز قدس در جمع خبرنگاران پیرامون اقدام اخیر موشکی سپاه علیه مواضع داعش گفت: حمله موشکی مصداق اساسی مبارزه با تروریسم است و این گونه نیست که این اقدام باعث تشدید تنش شود بلکه باعث وحشت تروریست ها وحامیان و صهیونیست ها شده است.

وى افزود: کسانی که از تروریست‌ها حمایت می کنند باید تاوان بپردازند، این که رژیم صهیونیستی تروریست‌های جبهه النصره را در داخل مقر خود مورد حمایت قرار می دهد و امکانات لجستیکی در اختیار آنان قرار می دهد و مجروحان را مداوا می کند، باید توان دهد.

سرلشكر باقری خاطر نشان کرد: طبیعی است وقتی جمهوری اسلامی ایران یکی از مراکز آنان را مورد هدف قرار مى دهد، رژیم صهیونیستی که پرورش دهنده تروریست‌هاست، باید بترسد، چرا که این به معنای تشدید تنش در منطقه نیست.


گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به خیل راهپیمایان روز قدس پیوست.

شمخانی در گفتگوی کوتاهی با اشاره به پاسخ قاطع ایران به تحرکات کور و کم ارزش گروه های تروریستی که به شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان منجر شد اظهار داشت: امنیت همه جانبه در کشور ،خط قرمز غیر قابل تغییر جمهوری اسلامی بوده و هر گروه یا کشوری که بخواهد به هر نحو به این مهم خدشه وارد کند با واکنش شدید و فوق تصور مواجه خواهد شد.


وی حضور گسترده و کم سابقه مردم روزه دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس امسال را مکمل پاسخ کوبنده موشکی به تحرکات تروریستی و حامیان انها عنوان کرد و افزود: گویا ترین بیانی که می شود به طراحان برنامه های تهدید آفرین علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد این است که:"آزموده را آزمودن خطاست".

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
 "محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران با حضور در جمع خبرنگاران ، حضور مردم در روز قدس را تجلی وحدت و انسجام ملی کشور برشمرد و گفت: مردم روزه‌دار و در این هوای گرم به تبعیت از فرمان امام راحل برای دفاع از مظلومان و در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور یافته‌اند تا بار دیگر عزم خویش را برای مقابله با قدرت های استکباری و غده چرکین صهیونیستی نشان دهند.

تابش با تقدیر از حضور گسترده مردم در سراسر کشور گفت: همه احزاب و جناح ها در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ منافع ملی متحد و یکدل هستند.


گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: برادران و خواهران، بار دیگر در روز قدس به ندای امام رحمه الله علیه لبیک گفتید و صحنه باشکوه غیرت دینی در مقابل ظلم و ستم استکبار و صهیونیسم را به رخ جهانیان کشاندید.

وی با بیان اینکه در حافظه قرن اخیر پدیده ای شوم تر از ماجرای ایجاد رژیم صهیونیستی نداریم، ادامه داد: این روند بر اساس نقشه شیطانی بود و جنایانی مانند دیر یاسین، غزه، کفر قاسم و صبرا و شتیلا و حرم ابراهیمی الخلیل و آواره نمون ملت از سرزمین خود را مرتکب شدند که در تاریخ نظیر ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاسیس این رژیم نقطه آغاز ماجراجویی‌های گسترده در خاورمیانه شده است، متذکر شد: امروز دست این رژیم در حمایت از تروریست ها علنی شده و کل کشورهای اسلامی را درگیر کرده است.

۶ سال پیش
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم روز قدس امسال (جمعه 2 تیرماه) در جمع خبرنگاران گفت: پیام روز قدس پیام تنفر از رژیم غاصب و اشغالگر و حمایت از ملت مظلوم و فرهنگی بزرگ فلسطین است؛ ملت مظلومی که 70 مورد ظلم و ستم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امسال روز قدس حساب دیگری دارد هم به خاطر حضور تررویست ها در منطقه که مورد حمایت اسرائیل هستند و مردم قاطعانه می خواهند که تروریست ها را از منطقه برانند و مساله دیگر، آمریکاست که همواره به فکر تجاوز به حقوق مردم بوده است.

رئیس جمهوری اظهار کرد: امسال طرح هایی که در سنا و نمایندگان آمریکا علیه ملت ایران داده شد، ملت قاطعانه در این راهپیمایی می خواهند به آمریکا بگویند که پاسخ قاطعانه آنان را جمهوری اسلامی ایران، به آمریکا خواهد داد و مسیری که انتخاب کرده اند ادامه می دهند.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
محسنی اژه‌ای: رژیم صهیونیستی بداند امروز با وحدت مسلمانان، نابود شدنی است
حجت الاسلام محسنی‌ اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه طی حضور در مراسم روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت: حمله موشکی سپاه پاسخ به هر متجاوز است از رژیم صهیونیستی و داعش گرفته تا عوامل مرتجع آنها در منطقه.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران مقتدر و عزیز ما با این اقدام خود اعلام کرد که اگر هر دشمنی بخواهد نگاه چپی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد به موقع و با قدرت پاسخ آنها در عمل خواهد داد.

اژه‌ای تاکید کرد: این اقدام تنها گوشه‌ی بسیار کوچکی از اقتدار سپاه بود و به همه مستکبران و کشورهایی که نگاه منفی به ایران دارند فهماند که به هوش باشند، زیرا ما به موقع و با اقتدار پاسخ شما را خواهیم داد.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس

سخنگوی قوه قضاییه همچنین با اشاره به پیام خود به رژیم صهیونیستی در روز قدس اظهار داشت: صهیونیست‌ها بدانند که عمرشان به پایان رسیده است و این وحدت اسلامی که با ندای امام راحل پایه‌گذاری شده امروز به گوش همه مسلمانان جهان رسیده است و دیگر جایی برای صهیونیست‌های غاصب و رژیم جعلی نه تنها در فلسطین بلکه در هیچ جای دنیا وجود ندارند و بدانند که نابود شدنی هستند.
۶ سال پیش
سرلشکر "عزیز جعفری" فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی با برخی از اعضای خانواده خود در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرد که بسیاری از مردم از اقدام اخیر سپاه در قبال حمله به داعش از وی قدردانی کردند و در پی این گفتگو به وی می گفتند : دمتان گرم ...

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه راهپیمایی روز قدس تهران در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیام توان موشکی ایران برای مستکبران اظهار داشت: ما همواره محکم ایستاده‌ایم و توان دفاعی ما به حدی قدرتمند است که در مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم

 وی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند هیچ جایگاهی در منطقه ندارد.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
خرازی: عملیات موشکی سپاه، علاوه بر داعش علیه موجودیت رژیم صهیونیستی صورت گرفت
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی کشور، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست‌های داعش چه پیامی برای صهیونیست‌ها داشت، گفت: اصل دعوای ما با رژیم صهیونیستی و داعش تنها خدمتکار این رژیم است.

وی تصریح کرد : گروهایی تروریستی در خدمت اسرائیل و ارتجاع عرب هستند که با همدیگر در آشتی هستند.

۶ سال پیش
رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش ازظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس سه پیام مختلف به همراه دارد ابتدا پیام سیاسی است، رژیم اسرائیل نماد و غده سرطانی است که باعث تفرقه در جهان اسلام است که برای ایجاد وحدت و انسجام با اقدامات این رژیم مقابله کرد.

وی در ادامه افزود: قدس شریف قلبه‌گاه اول مسلمین است و متعلق به جهان اسلام است و افراد ناپاک آن را اشغال کرده‌اند و باید تلاش کنیم قدس را به اهلش بسپاریم.

بیشتر بخوانید

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
 امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راه آزادسازی فلسطین اظهار داشت: آزادی فلسطین احساس تکلیف همه انسان‌های آزاده دنیا است به خصوص این که دفاع تمام قد و مؤثر در عمل از سوی کلیه مسلمانان جهان باشد .

وی افزود: حضور همه مسلمانان جهان در روز قدس برای دفاع از مردم فلسطین می‌تواند معادلات فلسطین به نفع مردم این سرزمین تغییر دهد.


گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس


۶ سال پیش
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور که امروز در مراسم جهانی روز قدس شرکت کرد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور و مشارکت مردم در این مراسم با تاکید بر اینکه مردم ایران همواره مردمی موقعیت شناس بوده‌اند، اظهار کرد: امروز در منطقه‌ای قرار گرفته‌ایم که متاسفانه بسیار ناامن است و هشدار در آن زیاد شده است؛ گروه‌های تکفیری نیز در هر گوشه‌ای از جهان اسلام در حال خونریزی هستند.


گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم روز قدس امسال (جمعه 2 تیرماه) در جمع راهپیمایی‌کنندگان حضور یافت.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره راه آزادی فلسطین اظهار داشت: راه آزادی فلسطین اتحاد مسلمانان با یکدیگر است.

وی افزود: سازمان‌های جهانی باید آماده شوند تا آوارگان فلسطین به سرزمین‌های خود بازگردند و درباره آینده فلسطین باید در آنجا در این باره رای‌گیری شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیام ما به رژیم صهیونیستی این است که دست از اشغال بردارند و سرزمین فلسطین را به ملت آن بازگردانند.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس


۶ سال پیش
 رستم قاسمی وزیر سابق نفت از چهارراه کالج به جمع راهپیمایان تهرانی روز قدس پیوست.

قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی امسال مردم در حمایت از آرمان قدس بسیار باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل است و انشاءالله با نابودی داعش و اسرائیل همراه خواهد بود.

فرمانده اسبق قرارگاه خاتم‌الانبیاء فلسطین را مسأله اصلی جهان اسلام عنوان کرد و گفت: کسانی که به دنبال سازش با داعش هستند همراه با اسرائیلند.
۶ سال پیش
محمد دهقان نماینده مجلس و رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در انتخابات 96 به همراه دخترش در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راه آزادی و فلسطین اظهار داشت: راه آزادی فلسطین همبستگی و وحدت امت اسلامی است.

وی افزود: روز جهانی قدس باید به صورت نمادین با همین مضمون برگزار شود و امیدواریم اتحادی که دنیای اسلامی وجود دارد با برگزاری این راهپیمایی‌ها نهضت آزادسازی قدس شکل بگیرد.


گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
راهپیمایان نیجریه‌ای با شعار حمایت از زکزاکی و فلسطین
 راهپیمایان نیجریه‌ای با شعار حمایت از شیخ زکزاکی و فلسطین در راهپیمایی روز قدس تهران حضور یافتند.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
گروهی از جوانان در راهپیمایی روز قدس در تهران به سبک ایسلندی شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش
 راهپیمایی روز قدس از دقایقی پیش آغاز شده است و رود خروشان مردم از مسیرهای 10 گانه به سمت دانشگاه تهران در حرکت هستند.

در مسیر میدان فلسطین به سمت بلوار کشاورز نیز مردم دسته دسته به وارد بلوار کشاورز شده و با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرئیل» و «مرگ بر صهیونیست» و «مرگ بر آل سعود خبیث» به سمت میعادگاه نماز جمعه در حرکتند.

 نوای آهنگ «مرگ بر آمریکا»ی «حامد زمانی» در برخی مسیرهای راهپیمایی طنین انداز شده است.
۶ سال پیش
چندین فروند از موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در چهارراه ولیعصر تهران که یکی از مسیرهای برگزاری راهپیمایی روز قدس است، به نمایش درآمد.


گزارش لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی روز جهانی قدس
۶ سال پیش

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار