اردبیل؛

ثبت یک میلیون و ۲۹۰ هزار تردد در محورهای استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اردبیل از ثبت یک میلیون و ۲۹۰ هزار تردد در محورهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اردبیل افزود: طی سه روز گذشته بیش از یک میلیون و ۲۹۰ هزار تردد در محورهای استان به ثبت رسیده که در مقایسه با تعطیلات عید فطر سال گذشته افزایش بیش از ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: بیشترین آمار تردد به ترتیب در محورهای اردبیل ـ سه راهی سرعین، اردبیل ـ آستارا و اردبیل ـ سرعین ثبت شده‌ و در طول چندین روز گذشته در برخی محورهای مواصلاتی استان شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگینی بوده‌ایم که با استقرار پلیس راه ترافیک روان‌تر شده و وضعیت بهبود یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: انتظار ما از مسافران و رانندگان این است که مسیرهای امن‌تر و کوتاه‌تر را برای سفر خود انتخاب کنند تا حوادث و اتفاقات ناگوار رانندگی به حداقل برسد و وضعیت سنگین ترافیک کاسته شده و شرایط موجود مناسب شود.

رحمتی تصریح کرد: داشتن سرعت مطمئنه و مبنای کار قرار دادن قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگانی که استان اردبیل را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند تقاضای ما از آنان است که امیدواریم این موضوع به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود و در این زمینه با مشکلی مواجه نشویم.

وی گفت: مهم‌ترین هدف ما تامین سلامتی جان مردم است که برای تحقق این اهداف نیروهای راهداری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود دست یافته و تعطیلات تابستانی با خاطرات خوب و خوش را در کنار هم داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.