کرمانشاه؛

روزانه بیش از ۱۵۰۰ نفر در تیم های امدادی ارائه خدمات می کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از اجرای طرح تابستانی در ۳۰ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر استان و هم‌چنین افتتاح ۱۰ پروژه این جمعیت خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدرضا امیریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت های جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت: جمعیت هلال احمر در طول فصول مختلف سال و ایام و مناسبت های مختلف برنامه های متفاوتی در بحث آماده باش و ارائه خدمات به هموطنان را دارد.

وی در ادامه به طرح ویژه تابستانی این جمعیت اشاره کرد و افزود: این طرح در استان کرمانشاه از اول تیرماه تا پایان شهریور اجرا خواهد شد و در ۱۵ پایگاه بین شهری، ۱۵ پایگاه سیار و در مجموع در ۳۰ پایگاه، خدماتی را به همشهریان ارائه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به تجهیزات این جمعیت گفت: در استان ۲ پایگاه امداد کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی با ۷۰ دستگاه خودروی امدادی و یک بالگرد داریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ نفر به طور روزانه و در ۳ شیفت در سطح استان در قالب تیم های امدادی ارائه خدمات می کنند گفت: این خدمت رسانی ها در فصل تابستان به دلیل اینکه حوادث و تهدیدهایی از جمله آتش سوزی ها بیشتر خواهد شد.

امیریان یادآور شد: در سال گذشته در ۹۰ حادثه نیروهای امداد حضور پیدا کردند که طی آن به ۶۷ نفر خدمات لازم ارائه شد همچنین در ۱۲ حادثه کوهستانی طی سال گذشته نیرهای هلال احمر به موقع حضور پیدا کردند و به مصدومین خدمات لازم ارائه شد.

 

انتهای پیام/ز

در استان دو  پایگاه امداد کوهستان داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار