ساری،

برخورد با بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی مازندران

با بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی مازندران برخورد جدی می‌شود.

برخورد با بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی مازندرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با تعیین فرصت قانونی به سرمایه‌گذار و نظارت بر روند ساخت‌وساز واحد‌های تولیدی، بستر برای سوءاستفاده افراد سودجو و بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی وجود ندارد.

وی با اشاره به عدم بهره‌برداری از زمین و راه‌اندازی طرح تولیدی، افزود: زمین‌هایی که در سالیان طولانی و بدون هیچ‌گونه اقدامی دست افراد سودجو بوده، بدون هیچ‌گونه ملاحظه و مماشاتی بازپس‌گیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برگزاری جلسات داوری و تعیین تکلیف واحد‌های راکد و غیرفعال در ساماندهی وضعیت زمین‌ها بسیار مؤثر است.

موسوی افزود: در سال جاری نیز جلسه داوری تشکیل گردید که ۱۲ پرونده موردبررسی قرار گرفت و ۲۸۷۲۲ مترمربع زمین آزاد و با طی مراحل اداری در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار خواهد گرفت.

وی گفت: جدیت و حساسیت بالایی برای برخورد با بورس‌بازی و تعیین تکلیف زمین‌های راکد و غیرفعال وجود دارد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: این شرکت با اجرای زیرساخت مناسب به دنبال تقویت تولید، ایجاد اشتغال پایدار و همچنین رشد و توسعه اقتصادی استان است.

انتهای پیام/ع

آزادسازی و ۲۸۷۲۲ مترمربع زمین در شهرک‌های صنعتی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار