مشهد؛

افزایش پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت در مشهد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور توسعه خدمات بهداشتی دراین شهر تعداد پایگاه ها و مراکز جامع سلامت و جذب نیروی انسانی تعداد پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت افزایش یافته است.

افزایش پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، دکتر حمید رضا بهرامی با اشاره به اینکه تا پیش از اجرای برنامه تحول نظام سلامت در شهر مشهد تنها ۱۰۰ پایگاه و ۳۷ مرکز با ۴۲۰ نیرو به شهروندان خدمات بهداشتی را ارائه می دادند افزود: با اجرای مرحله سوم برنامه تحول نظام سلامت و توسعه خدمات بهداشتی در شهر مشهد این تعداد به ۱۶۱پایگاه، ۶۲ مرکز خدمات جامع سلامت و یک هزار و ۳۷۰ نیرو افزایش پیدا کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح خدمات به صورت فعال به شهروندان ارائه می شود گفت: با توجه به تغییر شیوه تغذیه و نیاز مردم به خدمات مشاوره های روانشناسی در این طرح کارشناسان تغذیه و روانشناسی به تیم های سلامت اضافه شده اند که این امر گام موثری در ارتقاء خدمات خواهد بود.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرای برنامه پرونده الکترونیک سلامت را از دیگر اقدامات این معاونت در یک سال اخیر عنوان کرد و افزود: در قالب این برنامه که به عنوان الگویی در سطح کشور معرفی شده است برای بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از ساکنان مناطق زیر پوشش دانشگاه پرونده الکترونیک سلامت ایجاد شده است.

 

دکتر بهرامی گفت: با ایجاد این پرونده امروز تمامی مدیران و کارشناسان ستادی به راحتی می توانند به صورت روزانه فعالیت های میدانی مجموعه نیروهای تحت پوشش خود را مشاهده کنند؛ که این امر تسریع در ارائه خدمات و تلاش های در دست اقدام را به دنبال دارد.

 

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار