اصفهان؛

انبار ميلياردی لوازم يدكی خودرو در اصفهان

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از كشف يك محموله لوازم يدكی خارجی خودرو به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي گفت : در پي دريافت اخباري مبني بر اينكه فردي يك محموله لوازم يدكي خارجي خودرو را در انباري دپو كرده و قصد توزيع آن را دارد بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا قرار گرفت .

وي افزود: يك تيم از ماموران پليس آگاهي پس از هماهنگي با مرجع قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند كه در بازرسي بعمل آمده يك محموله لوازم يدكي خارجي بدون مدارك مثبته گمركي كشف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت : در بازرسي از محل هشت دستگاه گريبكس خودروي ماكسيما و ديگر لوازم يدكي خودرو مانند پولوس، كمك فنر ، ديسك و بوش كشف شد.

سرهنگ خسروي با اشاره به اينكه ارزش محموله كشف شده توسط كارشناسان مربوطه يك ميليارد و 200 ميليون ريال اعلام شده است ادامه داد: در اين خصوص يك نفر شناسايي و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

خسروي همچنين از كشف 17 ميليارد و 80 ميليون ريال قطعات و لوازم يدكي خارجي خودرو از ابتداي امسال تاكنون توسط ماموران پليس آگاهي اصفهان خبر داد و از مردم خواست : هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص كالاي قاچاق را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/م

 

كشف يك محموله لوازم يدكی خارجی خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.