سمنان؛

افزایش داوطلبان کنکور در استان سمنان

داوطلبان کنکور در استان سمنان امسال 7 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ پرویز ملک زاده نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری در استان سمنان گفت: داوطلبان کنکور در استان سمنان امسال 7 درصد افزایش داشته است.


وی افزود: امسال 9 هزار و 308 نفر در استان سمنان داوطلب شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور هستند.


ملک زاده تصریح کرد: داوطلبان روزهای پنجشنبه و جمعه ، پانزدهم و شانزدهم تیر در چهار حوزه امتحانی در سمنان ، شاهرود، دامغان و گرمسار به رقابت می پردازند.


وی با بیان اینکه تعداد داوطلبان کنکور در استان سمنان امسال نسبت به پارسال هفت درصد افزایش دارد افزود: گروه تجربی با 16 درصد افزایش بیشترین داوطلب و گروه ریاضی کمترین داوطلب در استان را داراست.


نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری در استان اظهار داشت: کارت ورود به جلسه آزمون نیز در سامانه سازمان سنجش قابل دریافت است و اگر داوطلبان اطلاعاتی را برای دریافت کارت فراموش کرده اند باید به قسمت پاسخگویی سامانه مراجعه کنند.


وی افزود: داوطلبان کنکور در استان سمنان باید کارت ورورد به جلسه آزمون را از نظر صحت اطلاعات بررسی کنند و چنانچه مغایرتی از نظر اطلاعات شخصی مشاهده شد در قسمت ویرایش تصحیح کنند.


به گفته وی ، اگر اطلاعات افراد در زمینه های دیگر مغایرت داشت، باید از صبح سه شنبه به باجه های رفع نقص اطلاعات واقع در حوزه های امتحانی شهرستان ها مراجعه کنند.


انتهای پیام / د


افزایش 7 درصدی داوطلبان کنکور در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار