همدان؛

اعزام 19 تیم ورزشی مدارس همدان به مسابقات کشوری

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان از اعزام کاروان ورزشی با حضور تیم‌های ورزشی مدارس قهرمان به مسابقات کشوری خبر داد.

اعزام 19 تیم ورزشی مدارس همدان به مسابقات کشوریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهمن پارسا با بیان اینکه مدرسه‌ای که در ناحیه و شهرستان در یک رشته ورزشی مقام نخست را کسب کند به عنوان «مدرسه‌ قهرمان» به مسابقات کشوری اعزام می‌شود، اظهار کرد: این مدارس با نام خود مدرسه در مسابقات شرکت کرده و با همان نام شناخته می‌‌شود.

وی هدف از برگزاری مسابقات «مدرسه‌ قهرمان» را مشارکت بیشتر دانش‌آموزان و مربیان مدارس در این برنامه‌ها دانست و افزود: تیم‌های ورزشی مدارس قهرمان ناحیه یک با حضور دانش‌آموزان، مربی و سرپرست در قالب 19 تیم با هماهنگی اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش اعزام خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با تاکید بر اینکه کاروان ورزشی دانش‌آموزان استان همدان با نام «سردار شهید حاج حسین همدانی» به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد، گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش پسران و دختران و در رشته‌های مختلف در استان‌های میزبان برگزار می‌شود.

وی با درخواست از والدین برای توجه بیشتر به سلامت جسمی و روحی فرزندان خود اظهار کرد: پیشرفت درسی دانش‌آموز در کنار شادابی جسم و روح امکان‌پذیر است و این امر مشارکت والدین را در توجه و تامین سلامت جسمی فرزندان می‌طلبد.

پارسا با تاکید بر اینکه برای همه مربیان، سرپرستان و تیم‌های ورزشی آرزوی صحت و سلامتی داریم، تصریح کرد: امید است در این دوره از مسابقات، تیم‌های اعزامی در دو بخش دختران و پسران بتوانند موفقیت‌هایی را به دست آورند و بار دیگر برای استان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.