قطار لیگ برتر فوتسال به ایستگاه دوم رسید / تقابل حساس تاسیسات دریایی با ملی حفاری

مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور فردا با برگزاری 3 بازی وارد هفته دوم خود می شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،هفته نخست لیگ برتر فوتسال با حواشی زیادی همراه بود و از 7 بازی که قرار بود برگزار شود تنها 3 بازی برگزار شد که به ترتیب در شهرهای تبریز، شیراز و اهواز بود.

پیش از هفته دوم این مسابقات اتفاق عجیب دیگری در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال رخ داد و بعد از انصراف دبیری و جایگزینی آن با تیم پارسیان شهر قدس این بار نوبت تیم فوتسال شهرداری ساوه بود که از مسابقات انصراف دهد و حتی اعلام شده این تیم منحل شده است. باید دید این رویه تا کجا ادامه پیدا می کند. دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال به ترتیب در روزهای سه شنبه 13 تیر و چهارشنبه 14 تیر برگزار می شود.


گیتی‌پسند‌ - مقاومت البرز

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در حالی این هفته میزبان مقاومت البرز است که بازی هفته نخست این تیم در مقابل هیئت فوتبال قم لغو شد و در واقع این بازی نخستین دیدار گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال است، 2 تیم گیتی پسند و مقاومت البرز تغییرات زیادی را نسبت به فصل گذشته شاهد بودند و این بازی می تواند محک خوبی برای هر 2 تیم باشد. البته این دیدار با حواشی زیادی رو به رو بوده است.

دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان با مقاومت البرز روز سه شنبه مورخ 13 تیرماه راس ساعت 17 در مجموعه ورزشی پیروزی اصفهان برگزار می شود. پیش از این قرار بود این دیدار ساعت 18 برگزار شود، این تغییر ساعت و مکان باعث اعتراض هر 2 تیم شده است.

از سوی دیگر مقاومت البرز در هفته نخست در یک بازی زیبا یک امتیاز شیرین از شیراز کسب کرد و امیدوار است با ادامه این روند بتواند از اصفهان نیز با دست پر بازگردد.


شهروند ساری - هیئت فوتبال قم

شهروند ساری در دومین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال میزبان تیم هیئت فوتبال قم یا یاسین پیشرو سابق است، شهروند ساری نقل و انتقالات آرامی را پشت سر گذاشت و کار خود را با جذب عارف عالی منش و حمید سالاری به پایان رساند، تیم میزبان در بازی رفت خود توانست ملی حفاری ایران را متوقف کند و یک امتیاز شیرین از اهواز کسب کند، به نظر می رسد این تیم در بازی دوم خود نیز کار آسانی پیش روی داشته باشد. هیئت فوتبال قم 8 بازیکن خود را از دست داده و در وضعیت نامناسبی به سر می برد. این بازی ساعت 17 روز سه شنبه برگزار می شود.


آتلیه طهران قم - ارژن شیراز

دیگر نماینده قم مانند هیئت فوتبال قم نخستین بازی خود را در لیگ برتر فوتسال تجربه می کند، تیم آتلیه طهران قم که به تازگی مجوز حضور در رقابت های لیگ برتر فوتسال را گرفته است، در هفته دوم باید مقابل ارژن فارس صف آرایی کند. این بازی ساعت 17 روز سه شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می شود.

ارژن فارس در بازی نخست خود به تساوی خانگی مقابل مقاومت البرز رضایت داد و امیدوار است با کسب نتیجه مناسب در این بازی بتواند از ابتدا شروع خوبی در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال داشته باشد.


مقاومت قرچک - پارسیان شهر قدس

جدیدترین تیم لیگ برتر فوتسال یعنی پارسیان شهر قدس در اولین بازی خود در رقابت های لیگ برتر فوتسال باید به مصاف تیم فوتسال مقاومت قرچک برود، هر 2 تیم اولین دیدارهای خود در لیگ برتر فوتسال را تجربه می کنند، تیم پارسیان امتیاز دبیری تبریز را خریداری کرد و مقاومت بعد از صعود از لیگ یک و لغو بازی نخست این تجربه را کسب می کنند، این بازی روز چهارشنبه 14 تیر ماه راس ساعت 17 در سالن هفتم تیر قرچک برگزار می شود.


تاسیسات دریایی - حفاری اهواز

حساس ترین دیدار هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بین 2 تیم فوتسال ملی حفاری ایران و تاسیسات دریایی برگزار می شود، تیم تاسیسات با وجود مشکلات مالی فراوان، تیم خوبی را برای این فصل مسابقات آماده کرده است و با توجه به شکستی که در بازی نخست در مقابل مس سونگون داشت نیاز شدیدی به برد در این دیدار دارد. از سوی دیگر ملی حفاری ایران تیمی که فصل گذشته بهترین نتایج را در مقابل تیم های بالای جدولی کسب کرد امیدوار است بتواند این رویه را ادامه دهد. تیم حفاری از بازی نخست خود تنها یک امتیاز کسب کرد، این بازی روز چهارشنبه و ساعت 17 در سالن هندبال تهران برگزار می شود.


آذرخش بندرعباس - مس سونگون

آذرخش بندر عباس در این دیدار در حالی میزبان تیم فوتسال مس است که لغو بازی های لیگ برتر فوتسال در هفته نخست از بازی آنها شروع شد، شاگردان روزپیکر در فصل گذشته تا روزهای پایانی برای بقا در لیگ برتر فوتسال جنگیدند و در نهایت موفق شدند در لیگ بمانند، طبق اعلام مسئولین آذرخش بازی اولش مقابل فرش آرا را 3 بر صفر بازنده شده است. تیم فوتسال مس سنگون تنها برنده هفته نخست بود که پا به میدان گذاشت آنها در حساس ترین بازی ملی حفاری ایران را شکست دادند و امیدوار هستند بتوانند دومین پیروزی خود را کسب کنند.


شهرداری ساوه - فرش‌آرا

برگزاری این دیدار با توجه به شرایط شهرداری ساوه هنوز قطعی نیست زیرا تیم شهرداری تا انحلال پیش رفت اما با کمک مسئولان شهر ساوه این اتفاق روی نداد، تیم فرش آرا نخستین بازی را با توجه به عدم حضور تیم فوتسال آذرخش بندر عباس با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد تا به همراه مس سونگون در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد. این بازی در شهر ساوه برگزار می شود.

انتهای پیام/

لیگ برتر فوتسال با 14 تیم وارد هفته دوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار