«سید محمد سادات» معاون استاندار دایکندی شد

صبح امروز سید محمد سادات به عنوان معاون ولایت دایکندی بجای حبیب الله رادمنش طی محفلی با حضور مسئولین محلی، نهاد های مدنی و صدها تن از مردم معرفی گردید.

سید محمد سادات به عنوان معاون ولایت دایکندی معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه مرادی والی دایکندی طی صحبتی آمدن معاون جدید را دریچه ذدودن مشکلات دایکندی عنوان کرده گفت: آمدن معاون جدید دریچه روشنی است که ما برای زدودن مشکلات دایکندی میتوانیم ازآن استفاده کنیم به دلیل اینکه سابقه خوب و درخشانی را برادر ما در سنا داشته است.

سید محمد سادات معاون جدید ولایت به مردم دایکندی وعده سپرد که در پیشبرد وظایفش مطابق با قانون از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نخواهد کرد.

غیرت جواهری رییس شورای ولایتی دایکندی همکاری های مردم را با حکومت همه جانبه و بادوام خوانده گفت: همکاری های مردم با حکومت دراین ولایت همه جانبه خواهد بود و با دوام خواهد بود مردم ما مردم قدر شناس است واینجا هم مسئولیت مسئولین را میطلبد که چگونه ادای مسئولیت کند و مسئولین این را باید بدانند که مردم دایکندی بیدارند چشم شان باز و گوش شان هم شنوا است وزبان قوی برا دارند مسئولین باید متوجه همه عرصه های کاری شان باشند.

گفتنی است که با هربار تغییر وتبدیل در پست های کلیدی حکومت محلی دایکندی امید مردم بر این بوده که تغیرات در راستای انکشاف، قانون مداری و درمجموع کارکرد نهاد های عرضه کننده خدمات دراین ولایت نیز بوجود بی آید، اما در گذشته با توجه به آنچه که گفته شد دایکندی کمتر شاهد انکشافات وتغییرات در سطوح مدیریتی و توجه حکومت مرکزی به این ولایت بوده است حال دیده شود، آنگونه که والی دایکندی ابراز امید واری میکند، و آمدن آقای سادات را بعنوان معاون ولایت یک روزنه ای امید میداند، به حقیقت مبدل خواهد شد؟

انتهای پیام/

تغییرات در پست‌های حکومتی افغانستان

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار