رشت؛

افتتاح 7مرکز اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان : 7 مرکز اورژانس اجتماعی همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رضا جعفری معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان امروز گفت:در راستای اجرای برنامه ششم توسعه و سند توسعه ملی این مراکز در شهرهای بالای50هزار خانوار به بهره برداری می رسد.


وی  افزود:قرار است این 7مرکز 17تیرماه در شهرهای صومعه سرا،آستانه اشرفیه،ماسال،رضوانشهر،شفت،سیاهکل و املش راه اندازی می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان اعلام کرد:در حال حاضر این مراکز در شهرهای رشت، فومن، انزلی، تالش، لاهیجان، رودبار،آستارا، لنگرود و رودسر دایر و مشغول ارایه خدمات رایگان است.

رضا جعفری افزود:با راه اندازی این 7مرکز جدید ،مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در همه 16شهرستان استان فعال است و بهزیستی گیلان جز نخستین استان های موفق کشور در این زمینه خواهد بود.


وی گفت:طلاق،بحث حاشیه نشینی،مفاسد اخلاقی،کودکان کار،زنان سرپرست خانوار،کودک آزاری،همسر و سالمند آزاری،خودکشی و حل تنش و تعارضات زناشویی از مهمترین زمینه های فعالیت این مراکز است.


رضا جعفری افزود:افراد می توانند در صورت نیاز به این خدمات با شماره123اورژانس اجتماعی تماس گیرند و از خدمات شبانه روزی و رایگان روانشناسان و مددکاران این اداره کل حمایتی_امدادی بهره گیرند.


معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان تصریح کرد:در سال 95 هزارو 200 نفر از مردم گیلان از خدمات مراکز اورژانس اجتماعی گیلان برخوردار شدند.

 

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری از 7 مرکز اورژانس اجتماعی در گیلان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.