عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دروغ فرانسوی‌ها در مبارزه با تروریسم با برگزاری همایش منافقین در پاریس آشکار شد

آیت الله خاتمی گفت: برگزاری همایش منافقین در پاریس کد آشکاری بر دروغ کشورهای غربی و به خصوص فرانسه در مبارزه با تروریسم است.

خاتمیآیت الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه ادعای مسئولین فرانسه مبنی بر عدم ارتباط با منافقین دروغ محض است، گفت:‌ معنا ندارد که یک گروه مخالف یک کشوری در خاک آنها همایش برگزار کنند و آنها بگویند که ما ارتباطی با آن گروه نداریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه این همایش کد آشکاری است که کشورهای غربی و به خصوص فرانسه در مبارزه با تروریسم و حقوق بشر شعار دروغین سر می‌دهند، اظهار داشت: اجازه دادن به برگزاری چنین همایشی در خاک فرانسه تأیید ضمنی دولت فرانسه از جلادان آدم کش است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پرونده سیاه منافقین در ترور 17 هزار ایرانی بیان داشت: از دولت و دیپلماسی کشور انتظار می‌رود که با این حرکت ضد مردمی برخوردی قاطع‌تر کنند.

عضو جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: برپایی همایش منافقین در فرانسه نه تنها ضد دولت ایران است بلکه ضد مردم است.

خاتمی تأکید کرد:‌ دیپلمات‌های کشور ما نباید از اینکه بگویند این نقطه اتهام به فرانسه است وحشتی کنند زیرا نقطه ابهام واکنشی نرم است و این جریان واکنشی قاطع‌تر می‌طلبد.

وی در پایان اظهار داشت: مسئولین دیپلماسی ما باید بدانند که نظام اسلامی در برابر این گروه آدم‌کش حساس است و بها دادن به این گروه یعنی مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران.

انتهای پیام/

 

 واکنش ایران به برگزاری همایش منافقین در فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار