بدنسازی ویژه برای مرد فراری از بدنسازی!

مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال رویه‌ای جدید برای بدنسازی خود بر خلاف سالهای گذشته در پیش گرفته است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هافبک کهنه کار آبی پوشان آخرین و البته یکی از پر سر و صدا ترین خریدهای این تیم بود که گرچه رضایتمندی عموم هواداران استقلال را در پی داشت، اما در مورد این نقل و انتقال نظرات مختلفی وجود دارد.

طیفی از منتقدان تیم منصوریان بر این باورند که جباری شرایط مساعدی ندارد و حضور او در استقلال نه تنها از نظر فنی کمک چندانی به این تیم نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود حواشی تازه‌ای هم در این تیم ایجاد شود.

گذشته از زوایای از تبعات مثبت یا منفی بازگشت جباری به جمع آبی پوشان، باید گفت منصوریان و میک مک دورت مربی بدنساز استقلال برای این بازیکن باتجربه تدارک ویژه‌ای دیده‌اند تا جباری برای فصل پیش رو با کمترین مشکل از نظر بدنی مواجه باشد.

از گذشته‌ها و سال‌های نه چندان دور به خاطر داریم که مجتبی جباری و در روزهایی که در اوج دوران فوتبال و جوانی‌اش بود، معمولا آخرین یا یکی از آخرین نفراتی بود که قراردادش را با استقلال به صورت سال به سال تمدید می‌کرد و همین تمدید دیرهنگام قرارداد بهانه ای بود برای عدم شرکت این بازیکن در دوره بدنسازی پیش از فصل.

حالا جباری بر خلاف سالهای قبلی که برای استقلال بازی می‌کرد، نه تنها قراردادش را یکساله نمی‌بندد، بلکه در تمرینات بدنسازی پیش از فصل نیز شرکت می‌کند و بالاتر از آن این که یک برنامه جامع تکمیلی هم می‌گیرد تا اضافه بر دیگر همبازیانش بدنسازی داشته باشد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

هافبک آبی پوشان رویه‌ای جدید در ورزش پیش گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار