سنندج؛

استفاده از فضاهای شهری برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت

رئیس کمیته فضا سازی و تبلیغات کنگره 5400 شهید کردستان گفت: شهرداری‌ها می‌توانند از فضاهای شهری در راستای ترویج ایثار و فرهنگ شهادت استفاده کنند.  

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛منوچهر فخری، شهردار سنندج و رئیس کمیته فضا سازی و تبلیغات کنگره 5400 شهید کردستان صبح امروز در جلسه بررسی ارائه راهکارها در راستای انجام تبلیغات سازنده و فضاسازی مناسب سطح شهر در ایام برگزاری نخستین کنگره 5400 شهید استان که با حضور دستگاه‌های مرتبط و شهرداران استان در دفتر شهردار سنندج  برگزار شد،گفت: یکی از استان‌های که در زمان جنگ تحمیلی با رشادت و ایثار از آب و خاک خود دفاع کردند مردمان غیور استان کردستان بودند.

 وی افزود: یکی از برنامه‌های فاخر فرهنگی که می‌توانند رشادت‌ها و ایثار شهدا را به نسل‌های جوان‌تر انتقال دهد برگزاری کنگره و یادواره شهیدان است.

شهردار سنندج عنوان کرد : پس از برگزاری ارزشمند کنگره 1000 شهید پیشمرگ مسلمان کرد برگزاری کنگره 5400 شهید استان یکی دیگر از برنامه‌های ارزشی سپاه بیت المقدس کردستان در راستای معرفی بیشتر شهیدان این استان به تمام مردمان ایران اسلامی است.

 به گفته فخری، کنگره 5400 شهید استان متشکل از 27 کنگره است که کمیته تبلیغات و فضاسازی یکی از کمیته‌های است که رسالت مهمی در زمینه انتقال و بیان رشادت‌های شهیدان برعهده دارد.

 فخری بیان کرد: با توجه به برگزاری این کنگره در سال آینده این شهرداری که مسولیت نظارت بر فضاهای تبلیغاتی شهرهای استان را برعهده دارد با برگزاری جلسات مختلف و ارسال دستورالعمل‌های لازم فضای شهرها را  برای برگزاری این کنگره عظیم مهیا خواهد کرد.

 انتهای پیام/  م ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.