یزد؛

شهردار بافق رتبه اول حوزه گردشگری استان یزد را کسب کرد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ضمن تقدیر از زحمات شهردار بافق گفت: همت والای وی عاملی برای موفقیت درکسب رتبه اول استان یزد و جایگاه دوم کشوری شده است.

 فاطمه دانش یزدی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  ضمن تقدیر از زحمات شهردار بافق گفت: همت والای وی عاملی برای موفقیت درکسب رتبه اول استان یزد و جایگاه دوم کشوری شده است.

 دانش یزدی  بافق با بیان اینکه عملکرد شهردار این شهر به عنوان نمونه گردشگری قابل تحسین است اظهار داشت : خوشبختانه در سال ۹۵ شهرداری بافق با برگزاری جشنواره پربار و با کیفیت توانست نام استان و شهرستان را در کشور پرآوازه کند و مقام دوم برترین شهردار کشوردر جشنواره برترین های گردشگری را کسب کند.

 وی همچنین با اشاره برنامه هایی که در نوروز سال۹۶ در 10 شهرستان استان برگزار شده است تصریح کرد:شهردار بافق با اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری در تفرجگاه آبشار و سایر فعالیت های مربوطه توانست رتبه اول استانی را از آن خود کند.

دانش یزدی با تقدیر از همراهی وهمکاری مسئولان شهرستان در توسعه و رونق صنعت گردشگری خاطر نشان کرد : با تلاش بخش خصوصی و همت مسئولان شهر می توان گامهای مثبتی در حوزه گردشگری برداشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در بخش دیگری از سخنان خود از ظرفیت بالای شهرستان بافق در حوزه گردشگری خبر داد و افزود: حفظ میراث فرهنگی صرفا وظیفه نهاد های دولتی نیست بلکه با همت سرمایه گذاران بخش خصوصی، صنعت گردشگری رونق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ی

شهردار بافق رتبه اول حوزه گردشگری استان یزد را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار