اطلاعات این فلش مموری به سرقت نمی رود

طراحی این فلش مموری به گونه ای است که رمزگذاری بر روی آن به شکل جالبی انجام می شود و سرقت اطلاعات آن مشکل خواهد بود.

اطلاعات ای فلش مموری به سرقت نمی رودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از فلاپی، CD و DVD، فلش مموری‌ها به دلیل فضای بسیاری که برای ذخیره سازی اطلاعات دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفتند، از سویی دیگر کاربرد آسان و سریع آن و البته حمل این ابزار کوچک موجب شد تا فلش مموری‌ها خیلی زود طرفداران بیشماری پیدا کنند.

امروزه حجم عظیمی اطلاعات و فایل‌های شخصی افراد بر روی فلش مموری‌ها ذخیره می شود، استفاده از این ابزار بر روی رایانه های شخصی، لپ تاپ، خودرو .... با وجود سهولت، خطر گم شدن و یا به سرقت رفتن را را نیز افزایش می دهد، بسیاری از افراد اطلاعات مهم و شخصی خود را بر روی فلش مموری ذخیره می کنند و در صورت سرقت رفتن متضرر خواهند شد.

برای پیشگیری از این اتفاق نرم افزارها و روش‌های بسیاری وجود دارد تا از حفاظت از اطلاعاتتان اطمینان خاطر پیدا کنید، این مساله کمی از دغدغه های شما را کاهش می دهد اما اینکه سخت افزار و بدنه اصلی فلش مموری قابلیت رمزگذاری داشت باشد به نظر جذابتر می رسد.

بدنه فلش مموری که در ادامه فیلمی کوتاه از آن خواهید دید به گونه‌ای جالب طراحی شده که قابل رمزگذاری است، شاید یک نوع رمزگذاری به روش گاوصندوق!

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۹۶
چه بوووووووووووود
آخرین اخبار