شهرکرد؛

درخشش در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

«اسکی باز» هفت جایزه و پروانه زرین سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دریافت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فیلم سینمایی «اسکی باز» از استان چهارمحال و بختیاری، هفت جایزه و پروانه زرین سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دریافت کرد.

این فیلم در بخش سینمای بین‌الملل جشنواره، پروانه زرین و جایزه بهترین فیلم سینمایی، بهترین کارگردانی برای فریدون نجفی، بهترین بازیگر کودک و بهترین بازیگر از نگاه داوران کودک و نوجوان را برای امیررضا فرامرزی به دست آورد.

در بخش سینمای ایران هم پروانه زرین و جایزه بهترین فیلم سینمایی و بهترین بازیگری کودک و همچنین پروانه زرین و جایزه ویژه هئیت داوران برای بهترین کارگردانی به فیلم سینمایی اسکی باز تعلق گرفت.

سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۹ تا ۱۵ تیرماه جاری در اصفهان برگزار گردید.

فیلم سینمایی «اسکی باز» به تهیه کنندگی محمد احمدی و نویسندگی و کارگردانی فریدون نجفی در منطقه کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری فیلمبرداری و تولید شد.

این فیلم روایتگر داستان پسر بچه اسکی باز و دوستدار محیط زیست در منطقه کوهرنگ چهارمحال و بختیاری است که اسکی او چند ساعت مانده به مسابقات می‌شکند و این کودک در ازای سفارش یک جفت چوب اسکی به نجار آبادی و بر خلاف میل باطنی مجبور می‌شود یک رأس بز کوهی را برای قربانی در یکی از رسوم و سنت‌های بومی و محلی قوم بختیاری به روستای مجاور ببرد، لذا راه برفی و صعب العبور کوهستان را در پیش می‌گیرد که با وقوع اتفاقاتی در بین راه، سرنوشت به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد ...

انتهای پیام/خ

کسب هفت جایزه و پروانه زرین سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.