اصفهان؛

آموزش‌های ویژه برای رانندگان سرویس مدارس شاهین‌شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شاهین‌شهر از برگزاری آزمون دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس شاهین‌شهر با مشارکت 300 راننده تاکسی در این شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منوچهر روانان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان سرویس‌ مدارس به منظور ارتقای سطح آگاهی آنان برای نخستین بار به مدت یک هفته در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شاهین‌شهر برگزار شد.

وی افزود: 300 راننده سرویس مدارس که در 9 شرکت حمل و نقل مشغول به خدمت هستند، دانش آموزشی قوانین و مقررات جدید سازمان، نحوه برخورد با دانش‌آموزان و اخلاق رانندگی را در این دوره‌ها فرا گرفتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شاهین‌شهر گفت: اساتید مربوطه از پلیس راهور در این دوره‌های آموزشی ضمن ارتقای سطح آگاهی رانندگان سرویس مدارس، قوانین و مقررات جدید رانندگی، قوانین و دستورالعمل‌های جدید سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، اخلاق حرفه‌ای در رانندگی، نحوه برخورد با دانش‌آموزان و موضوعات مرتبط با مسائل سرویس‌های مدارس را برای رانندگان تشریح کردند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه آزمون دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان مدارس شاهین‌شهر به زودی اعلام خواهد شد.

روانان در پایان بیان داشت: 550 راننده سرویس مدارس روزانه در سال تحصیلی 96-95 به 5 هزار و 300 دانش‌آموز شاهین‌شهری، خدمات مسافرتی درون‌شهری ارائه می‌کنند که 500 نفر از این رانندگان را بانوان و 50 نفر دیگر را آقایان تشکیل می دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار