روش تغییر Bluetooth audio codec در گوشی وان پلاس 5 + عکس

اگرچه در جدیدترین گوشی سری وان پلاس، جک هدفون حذف نشده است اما شاید برخی بخواهند موزیک مورد علاقه خود را از طریق بلوتوث گوش کنند.

روش تغییر Bluetooth audio codec در گوشی وان پلاس 5 + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که شاید برای برخی از ما این خبر خوشحال کننده ای باشد که جک هدفون 3.5 میلی متری در جدیدترین گوشی سری  One plus حذف نشده است اما شاید برخی از ما نیز بخواهیم برای گوش دادن به موزیک های مورد علاقه خود از Bluetooth audio استفاده کنیم. به همین منظور می توانید در گوشی های Oneplus5 با استفاده از یک روش، سه audio codecs یا کدک های مختلف صوتی را به تناسب نیاز خود انتخاب کنید.


چگونه به این کدک ها دسترسی پیدا کنید و کدام یک برای Oneplus5 مناسب است؟
ابتدا به قسمت تنظیمات ( Setting) گوشی خود وارد شوید. در این قسمت با انگشت خود به پایین صفحه بکشید یا ( Scroll down) کنید و سپس تب " advanced" را انتخاب کنید. در این منو می توانید گزینه " Bluetooth Audio codec" را انتخاب کنید.

در اینجا سه انتخاب برای شما وجود دارد. AptX بصورت دیفالت یا پیش فرض از ابتدا برای گوشی One plus5 تعریف شده است، اما شما می توانید aptX HD و SBC را با توجه به نوع هدفون خود انتخاب کنید. اگر هم علاقه ای به تغییر آن ندارید، داشتن چنین انتخاب های متنوعی می تواند جالب باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار