امانی در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

هزینه مجموعه فرهنگی باغ کتاب ۲۸۰ میلیارد تومان است

معاون شهردار تهران گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان برای ساخت باغ کتاب تهران هزینه شده که ۲۲۰ میلیارد تومان آن برای ساخت ابنیه و ۶۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات باغ کتاب بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در سیصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک، اظهار داشت: بدون شک شهرداری از تذکرات اعضای شورای شهر استفاده می‌کند.

وی خطاب به حقانی گفت: از شما درخواست دارم قبل از اینکه مطلبی خلاف واقع در شورا مطرح شود آن را با ما چک کنید، چراکه برخی اطلاعاتی که به دست شما می رسد، نادرست است.

امانی ادامه داد: عکس گوره خر در هیچ کجای تهران نصب نشده و اگر این عکس را مشاهده کردید، حسینی معاون شهردار در صحن شورا حضور می‌یابد و از شما و مردم تهران عذرخواهی می کند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه باغ کتاب پروژه بزرگ فرهنگی در خاورمیانه است، تاکید کرد: نباید این پروژه بزرگ را با موضوعات مختلف لکه دار کرد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته از اعضای شورای شهر تهران درخواست شد که از محل باغ کتاب تهران بازدید کنند، تصریح کرد: با این بازدید می توانستیم گزارش پروژه را از صفر تا صد به شما تحویل دهیم.

امانی به واگذاری باغ کتاب تهران به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اساسنامه دارد که بر اساس آن اداره اماکن فرهنگی بر عهده این سازمان است.

وی با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته برای احداث باغ کتاب تهران، افزود: ۲۸۰ میلیارد تومان برای ساخت باغ کتاب تهران هزینه شده که ۲۲۰ میلیارد تومان آن برای ساخت ابنیه و ۶۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات باغ کتاب بوده است.

امانی تاکید کرد: هزینه‌های باغ کتاب تهران روشن است و در این رابطه با مشکلی مواجه نیستیم و هر آنچه گفته می شود درست نیست.

انتهای پیام/

پروژه باغ کتاب تهران را با موضوعات مختلف لکه دار نکنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۷ تير ۱۳۹۶
دست دست اندر کاران درد نکند اگر استفاده از این باغ برای عموم آزاد است کاش نشانی آنرا هم رسانه ها اعلام میکردند
آخرین اخبار