در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جذابیت «گروه پلیس» در کشش بالای قصه آن است

آبتین ممدوح در مورد دوبله سریال تلویزیونی «گروه پلیس» توضیحاتی ارائه داد.

آبتین ممدوح گوینده و بازیگر تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: سریال تلویزیونی «گروه پلیس» یک سریال ایتالیایی بوده که روایتگر داستان‌های جنایی است از آنجایی که این مجموعه از قبل پخش شده با استقبال خوبی از سوی بیننده‌ها روبرو شد.

گوینده مستند «افق» بیان کرد: دوبله «گروه پلیس» به مدیریت اکبر منانی با یک تیم حرفه‌ای انجام شده و خروجی خوبی را به همراه داشت.

وی ادامه داد: دو سال پیش دوبله آخرین قسمت «گروه پلیس»، به پایان رسید.

بازیگر سریال «ما همه خوبیم» با اشاره به جذابیت «گروه پلیس» اظهار داشت: جذابیت سریال «گروه پلیس» در سناریو و قصه خیلی خوب آن بود.

وی افزود: سکانس به سکانس سریال «گروه پلیس» جذابیت و اکشن‌های لازم را برای جذب بیننده داشت و داستان‌های هر قسمت، به دور از تخیل بوده و علاوه بر اتفاقات پلیسی و جنایی، مسائل عاطفی و خانوادگی زندگی هر یک از افراد پلیس فیلم را نیز به تصویر می‌کشد که این مورد یکی دیگر از جذابیت‌های این سریال برای من بود.

دوبلور سریال « خانواده کیم چی» در پاسخ به اینکه چه احساسی نسبت به دوبله این سریال داشتید، گفت: کشش قصه «گروه پلیس» خیلی بالا بوده و به عقیده من همانطور که گوینده‌های این مجوعه از دوبله آن لذت بردند، بیننده‌ها هم همین احساس را داشتند.

گوینده مستند « جراحان» تصریح کرد: به نظرمن، فن بیان صحیح یعنی آکسان‌گذاری مناسب و استفاده درست کلمات در جای خودش به گونه‌ای که شنیدن آن برای مخاطب ملموس باشد باعث موفقیت دوبله یک فیلم می‌شود.

بازیگر سریال « دایی ممدوح» بیان کرد: تکنیک دوبله، تلفیقی از مدل بازیگری، مجری‌گری و گویندگی بوده که تمرین و تجربه عملی در آن حائز اهمیت است.

ممدوح در پایان در خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: به نظر من، وقتی جوانان در هدف خود با شکست مواجه می‌شوند از این شاخه به آن شاخه نپرند و زمان را از دست ندهند بلکه با تحمل، صبوری، برنامه‌ریزی درست و پشتکار بیش از قبل، به راه خود ادامه دهند.

گفتنی است؛ آبتین ممدوح، فریبا رمضان‌پور (کلودیوپاندولفی)، زهرا سوهانی، جواد پزشکیان، مرضیه صفی‌خانی، مریم راد‌پور، شیلا آژیر، غلامرضا مهرزادیان، امیرمحمد صمصامی، شهروز ملک‌آرایی، حسین خدادادبیگی، علی منانی، امیر حکیمی، سحر اطلسی‌فر، بهروز علی‌محمدی و فاطمه شعشعانی، مهرداد ارمغان، کسری کیانی و شایان شامبیاتی از دیگر گویندگان «گروه پلیس» هستند و این مجموعه 25 قسمتی هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/

گفتگو با دوبلور سریال تلویزیونی «گروه پلیس»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار