کره شمالی: آمریکا در صورت دست زدن به اقدام نظامی، هزینه گزافی خواهد پرداخت

کره شمالی از تحرکات آمریکا در شبه‌جزیره کره انتقاد و اعلام کرد در صورتی که این کشور به اقدام نظامی دست بزند، هزینه گزافی خواهد پرداخت.

کره شمالی: آمریکا در صورت دست زدن به اقدام نظامی، هزینه گزافی خواهد پرداخت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یونهاپ، در پی استقرار سامانه تاد در کره جنوبی، کره شمالی از تحرکات آمریکا در شبه‌جزیره کره انتقاد و اعلام کرد در صورت دست زدن واشنگتن به اقدام نظامی، این کشور با هزینه گزافی روبرو خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در مصاحبه با خبرگزاری رسمی این کشور اعلام کرد آمریکا در صورت دست زدن به تحرکات نظامی در شبه‌جزیره کره، خصوصا در پی گزارش‌ها درباره تصمیم واشنگتن به استقرار ناو هواپیمابر در این منطقه، هزینه گزافی را خواهد پرداخت.

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی همچنین اعلام کرد آزمایش دوم موشک «هواسانگ 14» برای هشدار به آمریکا انجام شد که می‌گوید تحریم های شدید را بر بخش شمالی اعمال می کند.

از سوی دیگر، یک مقام کره جنوبی که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد جامعه جهانی و در رأس آن آمریکا دیدگاه های مختلفی در خصوص مسئله کره شمالی دارند. وی همچنین گفت کره جنوبی به عنوان یک طرف ماجرا در شبه‌جزیره کره تلاش دارد تا راه‌هایی را که می توان با همکاری جامعه جهانی به آن دست زد، بررسی کند.

انتهای پیام/

هشدار کره شمالی به آمریکا درباره دست زدن به اقدام نظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار