تارتار در نشست خبری مطرح کرد:

مستحق برد بودیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی خوبی را مقابل سپاهان ارائه کردیم و استحقاق برنده شدن را هم داشتیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی تارتار دیشب در نشست مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان با تبریک روز خبرنگاراظهار داشت: از اصفهان خاطرات خوبی دارم، در گذشته برای تیم سپاهان بازی کرده ام و برای آن آرزوی مموفقیت دارم.

وی با اشاره آسیب‌دیدگی قاسم حدادی‌فر افزود: دوست دارم از قاسم‌ حدادی‌فر یاد کنم که از بازیکنان ارزشمند تیم ذوب‌آهن است و متاسفانه دچار آسیب‌دیدگی شده و آرزو می کنم که هرچه زودتر به میادین برگردد و با طبیعت بی‌رحم فوتبال مبارزه کند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش افزود: خوشبخانه بازیکنان ما به جایی رسیدند که تیمی مثل سپاهان را در خانه خودش تحت فشار قرار دهند و موقعیت های زیادی را بر روی دروازه این تیم خلق کنند.

وی بازی تیمش را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: ما امروز استحقاق این را داشتیم که برنده باشیم و متاسفانه موقعیت‌های زیادی را که خلق کردیم از جمله موقعیت پنالتی را از دست دادیم. تیم سپاهان هم بازی جوانمردانه ای را ارائه کرد که امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

تارتار عدم هماهنگی بازیکنان را عامل نتایج ضعیف سپاهان در آغاز فصل دانست و افزود: هر چهار مدافع سپاهان بازیکنان جدید هستند و نیز سپاهان دروازه بان اصلی خود را هم در اختیار ندارد. واقعا هماهنگ کردن بازیکنان جدید مشکل است و نیاز به زمان دارد.

وی در راتباط با عملکرد کرانچار بیان کرد: کارنامه کرانچار مشخص است و او یکی از مربی های خیلی خوب فوتبال ایران است و در مدتی که در ایران فعالیت کرده توانسته موفق باشد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در رابطه با عملکرد این تیم افزود: ما در هرسه بازی خوب عمل کردیم و باتوجه به اینکه سال گذشته نیز خودم در این تیم فعالیت می کردم و اغلب بازیکنان این تیم از سال گذشته در کنار هم بازی می کردند، با تفکرات من آشنا و با یکدیگر به خوبی هماهنگ هستند.

وی با اشاره به بازیکنان جدید این تیم افزود: بازیکنان جدیدمان خیلی خوب عمل کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم اما وضعیت تیم در هفته های ششم به بعد مشخص خواهد شد.

تارتار پیرامون فروزان، دروازه‌بان جدید تیم پارس جنوبی بیان کرد: برای مربیان در خصوص دروازه‌بانی تیم حساسیت زیادی وجود دارد زیرا همه مربیان می‌دانند که 50 درصد یک تیم دروازه‎بان ان است و 50 درصد دیگر تیم بقیه بازیکنان. ما برای فصل جدید فروزان را به تیم اضافه کردیم زیرا شناخت خیلی خوبی از او داشتیم و می‌دانیم که از دروازه‌بان های خیلی خوب فوتبال ایران است و روی او حساب کردیم

وی پیرامون تعویض‌های تیمش در بازی امروز افزود: اضافه شدن حامد نورمحمدی به عنوان یک بازیکن باتجربه خیلی امروز به تیم ما کمک کرد و زمانی‌ که عقب افتادیم طبیعی بود که 3 عنصر تهاجمی را وارد بازی کنیم. این 3 بازیکن با توجه به سابقه بازی در کنار هم، شناخت خوبی از یکدیگر داشتند بنابر این سعی کردیم تعویض ها به گونه ای انجام گیرد که نتیجه مطلوبی در پی داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.