آخرین جزییات سیل در خراسان رضوی/ جاری شدن سیل جان ۸ نفر را گرفت

بر اثر جاری شدن سیل در شمال خراسان رضوی ۸ نفر کشته و به تاسیسات زیربنایی برخی روستا‌ها خسارت وارد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی حجت علی شایانفرگفت: پنج نفر در شهرستان کلات، ۲ نفر در شهرستان درگز و یک نفر در شهرستان نیشابور بر اثر جاری شدن سیل جان خود را از دست دادند.

وی افزود گفت: احتمال افزایش کشته شدگان بر اثر جاری شدن سیل درخراسان رضوی وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که در جریان سیل دیروز ۲۱ روستا در شهرستان‌های کلات، درگز، نیشابور، قوچان و مشهد گرفتار سیلاب شدند افزود: تاکنون ۴۹ نفر در شهرستان کلات و ۱۰۰ نفر در شهرستان درگز توسط نیرو‌های امدادی از سیلاب نجات یافته و اسکان داده شده اند.

شایانفر افزود: ۴۰ نفر از افرادی که محدوده روستای آل و اطراف سد کارده مشهد گرفتار سیلاب شده بودند توسط نیرو‌های امدادی نجات یافته و به مشهد منتقل شدند.

وی گفت: با دستور استاندار خراسان رضوی، شورای مدیریت بحران شهرستان‌های استان دیشب فعال بوده و عملیات شناسایی و امداد همچنان ادامه دارد.
 
دکترسید مجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با  بیان اینکه تیم‌های ارزیاب و امدادی هلال احمر به مناطق سیل زده این استان حضور دارند گفت: هنوز آمار دقیق از خسارت‌ها در دست نیست و به محض مشخص شدن اعلام می‌شود.
 
 انتهای پیام//ف.ج
 

عملیات شناسایی و امداد برای سیل زدگان همچنان ادامه دارد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.