حشمتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هر سه جریان در کابینه حضور دارند/ انتظار ما دولتی جوان‌تر است

رئیس خانه احزاب گفت: ما انتظار داشتیم کابینه جدید نسبت به کابینه یازدهم جوان‌تر باشد اما متاسفانه به این مسئله توجه کمتری شده است.

حشمتیانقدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وزرای معرفی شده برای کابینه دوازدهم، اظهار داشت: کابینه معرفی شده با رئیس جمهور هم سو و در راستای اهداف دولت است.

وی با اشاره به اینکه در چینش کابینه با احزاب و تشکل‌های سیاسی مشورت جدی صورت نگرفته است، افزود: بنده به عنوان رئیس خانه احزاب سه لیست از سوی اصولگرایان، اصلاح طلبان، مستقلین و اعتدال گرایان به دولت ارائه کردم.

حشمتیان اضافه کرد: ما انتظار داشتیم که آقای روحانی جلسه‌ای با شورای مرکزی خانه احزاب برگزار و نظر ما را لحاظ می‌کرد چرا که توجه به احزاب در واقع توجه به مردم است.

رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به افزایش میانگین سنی کابینه دوازدهم، تاکید کرد: ما انتظار داشتیم کابینه دوازدهم نسبت به کابینه یازدهم جوان‌تر باشد که متاسفانه به این مهم توجه کمتری شده است.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن حضور سه جریان در کابینه، خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی که میان مجلس و دولت وجود دارد کابینه رای اکثریت نمایندگان را بگیرد و برای کشور کارساز باشد.

انتهای پیام/

 

حضور جریان های مختلف در کابینه دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار