منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد؛

شورای پنجم در مورد انتخاب شهردار به قعطیت نرسیده

روند انتخاب شهردار جدید یزد در جلسات اعضای شورای پنجم همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  غلامعلی سفید سرلیست منتخبان جدید شورای اسلامی شهر یزد گفت: این شورا هنوز در مورد انتخاب شهردار یزد به قعطیت نرسیده است.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به روند انتخاب شهردار گفت: جلساتی با حضور تمام اعضای شورا داشتیم تا با تبادل نظر به همفکری در خصوص انتخاب شهردار برسیم.

استاندار اسبق یزد گفت: در مجموع، نام ۴۰ نفر وجود داشت که شامل نیرو‌هایی از شهرداری، مسئولان سابق و فعلی و خارج از استان بود.

وی افزود پس از بررسی‌های انجام شده و رأی گیری، از این تعداد، حدود ۱۰ نفر انتخاب شدند و از آن‌ها رزومه و برنامه خواسته شد تا در مطالعه‌های بعدی، از این تعداد، چند نفر برای مصاحبه حضوری انتخاب شوند و تلاش شده که در شروع کار، بتوانیم شهردار آینده را معرفی کنیم.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان گفت: شاخص‌های ما در این انتخاب ها، پاکدستی، صداقت، تخصص، نگاه راهبردی، جامع نگری، کارامدی، روزامدی، شناخت مدیریت شهری، مشارکت جویی، مشورت پذیری و تعامل، ریسک پذیری، یزد شناسی، آشنایی با دنیا، اشراف به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، توجه به محیط زیست و سوابق اجرایی موفق است که بر طبق آن افراد امتیازبندی می‌شود.

انتهای پیام/ص

روند انتخاب شهردار توسط شورای پنجم ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار