نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس;

تکمیل سیلوی گرمسار نیازمند اعتبار

برای تکمیل مرحله اول سیلوی 100 هزار تنی گندم شهرستان گرمسار 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت : هدف از ساخت این سیلو ، افزایش سطح زیر کشت گندم در شهرستان های گرمسار و آرادان و شرق استان تهران است.


وی با بیان این که سیلوی گرمسار  ظرفیت ذخیره گندم تا 200 هزار تن را دارد ، اظهارداشت: زیرساخت این طرح ملی به گونه‌ای انجام شده که می توان با افزایش جمعیت و سطح زیر کشت، میزان ذخیره این محصول راهبردی کشاورزی را افزایش داد.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در گرمسار، ساخت سیلوهای گندم برای احداث واحدهای تولیدی انواع شیرینی و نان در این منطقه بسیار مطلوب است و با ساخت این طرح علاوه بر رونق گندم‌کاری، راه اندازی واحدهای تولیدی فرآوری محصولات کشاورزی افزایش می یابد.


کاتب یادآور شد :  سیلو ی گرمسار از 38 کندو ذخیره گندم برخورداراست و از مهرماه امسال ساخت 15 کندو دیگر در دستور کار پیمانکار و مجری این طرح قرار دارد.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : این طرح با سرمایه گذاری مستقیم بانک توسعه اسلامی در حال ساخت است و بهره برداران این طرح مهم ملی گندم کاران شرق استان سمنان هستند.


انتهای پیام / ه


80 میلیارد تومان برای تکمیل سیلوی گرمسار نیاز است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار