سفر استاندار خراسان رضوی به مناطق سیل زده خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی باحضور در شهرستان‌های کلات و درگز از مناطق سیل زده آن‌ها بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علی رضا رشیدیان در ساعات اولیه سیل شهرستان‌های کلات و درگز با حضور در این مناطق از روند امداد رسانی به مردم سیل زده بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در خدمت رسانی صادر کرد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی  گفت:بر اساس تصمیم استاندار خراسان رضوی شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها در حال آماده باش است.

وی افزود: روند کار امداد و نجات و جستجو طی دیشب تاکنون بطور مستمر ادامه یافته و وقفه‌ای در این عملیات ایجاد نشده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت:بر این اساس تاکنون هیچیک از ساکنان بومی مناطق سیل زده مفقودی نشده اند، اما در مورد گردشگران هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.

شایانفرافزود: با این حال تاکنون خبری در زمینه اعلام مفقودی این افراد نداشته ایم، اما هنوز نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر قطعی کرد.

وی با بیان اینکه دیشب ۴۵۰ نفر از گرفتاران در سیل اسکان یافتندگفت: همه نیاز‌های مربوط به تغذیه و اقامت آن‌ها درشهرستان‌های کلات و درگز تامین و تعداد قابل توجهی از وسایل نقلیه گردشگران هم از میان گل و لای خارج شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: تعداد از خودرو‌ها در منطقه چهلمیر شهرستان درگز در میان گل و لای باقی مانده بود که امروز عملیات آزادسازی آن‌ها انجام می‌شود.

 

همچنین صبح امروز حجت السلام  نصرالله پژمانفر و حجت السلام محمد حسین حسین زاده  بحرینی نمایندگان مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی با حضور در این شهرستان از آخرین وضعیت امداد رسانی به این مناطق بازدید کردند.



جریان بارش‌های رگباری عصر جمعه در شهرستان‌های درگز، قوچان، نیشابور و کلات در شمال استان خراسان رضوی و جاری شدن سیل تاکنون هشت نفر جان باخته اند.

انتهای پیام//ف. ج
 

سیل در خراسان رضوی

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.