معاون برنامه ریزی توزیع برق استان سمنان;

بهره برداری از 52 ایستگاه توزیع برق در استان سمنان

به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید و ظرفیت سازی برای مشترکان ، 52 ایستگاه هوائی توزیع برق از آغاز سال 96 تا کنون در استان سمنان مورد بهره برداری قرار گرفته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمدحسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این خبر گفت : عملیات اصلاح 25 دستگاه پست هوائی توزیع برق از جمله فعالیت های به عمل آمده توسط واحدهای اجرائی این شرکت است.


وی با بیان اینکه طرح توسعه 29 هزار متر خط 20 کیلوولت اجرائی شده افزود : عملیات احداث 11 هزار متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی نیز به انجام رسیده است .


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد : از شروع سال جاری تا به حال ، 18 هزار متر شبکه توزیع برق در نقاط مختلف استان سمنان بهسازی گردیده است .


وی اظهار داشت : برقراری 83 دستگاه سرچراغ جدید روشنائی معابر و بهینه سازی 609 چراغ معابر ، از دیگر فعالیت های به عمل آمده محسوب می شود .


حسینی نژاد با ابراز این که از ابتدای امسال تا کنون قریب دو هزار مشترک جدید به شمار مشترکین استان اضافه شده ، تصریح کرد : هم اینک این شرکت به بیش از 361 هزار مشترک برق خدمات دهی می کند .


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد : به منظور اجرای طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره، مبلغ 34 میلیارد و 409 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است .


انتهای پیام / ه


بهینه سازی 18 هزارمتر شبکه توزیع برق در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار