ماجرای عقد و فسخ یک قرارداد فوتبال و شاکیان دو طرفه

مشکل شرکت جیووا و فدراسیون فوتبال به یک معضل جدید تبدیل شده و 2 طرف درحال شکایت از هم هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از مذاکرات طولانی فدراسیون فوتبال و برند آدیداس، مسئولان ایرانی با آلمانی ها به توافق رسیدند و قرار است تا چند روز دیگر قرارداد نهایی را امضا کنند.

سئول نشین ها پس از فسخ قرارداد با جیووا، با مسئولان آدیداس به توافق کامل رسیدند و اکنون درحال جمع بندی مذاکرات هستند تا برند آلمانی در سال منتهی به جام جهانی، پوشاک تیم ملی را تامین کند.

بر همین اساس، صفی الله فغان پور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: پس از فسخ قرارداد با جیووا، مذاکرات خوبی با آدیداس انجام دادیم و تا چند روز دیگر قرارداد نهایی را امضا می کنیم.

او افزود: اکنون درحال بررسی جزئیات هستیم و اگر مشکلی پیش نیاید، تا چند روز آینده قرارداد قطعی را امضا می کنیم تا این برند، لباس های تیم ملی را در جام جهانی 2018 روسیه تامین کند.

همچنین مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال درباره فسخ قرارداد با جیووا  ادامه داد: در زمان عقد قرارداد با جیووا،  شرکت ایتالیایی یک فرد را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در ایران به فدراسیون فوتبال معرفی کرد که حتی در زمان عقد قرارداد نیز، این نماینده برگه را امضا کرده بود.

او درباره دلیل فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با جیووا اظهارداشت: لباس‌هایی که شرکت ایتالیایی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد، کیفیت لازم را نداشت و از استاندارد‌های مد نظر فیفا هم دور بود، به همین دلیل به نماینده آنها گفتیم تا کیفیت لباس ها را افزایش دهند اما این اتفاق رخ نداد و با نشستی که با نماینده جیووا برگزار کردیم، تصمیم گرفتیم تا قرارداد را فسخ کنیم.

فغان‌پور در ادامه اظهار داشت: همان زمان که لباس‌های بی‌کیفیت در اختیار فدراسیون قرار گرفت، ایراد‌ها را به صورت رسمی به نماینده جیووا اعلام کردیم و او به ما اعلام کرد تا چند روز دیگر این مشکل حل می شود که این اتفاق رخ نداد و فدراسیون هم قراردادش را فسخ کرد.

انتهای پیام/

آدیداس، برند تیم ملی در جام جهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار