جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان:

هلاکت یک قاچاقچی مسلح /کشف بیش از 305 کیلوگرم موادمخدر در عملیات پلیس ایرانشهر

جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی و کشف 305 کیلو و 400 گرم انواع موادمخدر و توقيف سه دستگاه خودرو در عملیات پلیس ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ايرانشهر در راستاي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پليسی، از قصد قاچاقچيان برای انتقال مقادير قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به شهرستان ايرانشهر مطلع شدند.

طاهری  افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، بامداد امروز سه دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی شهرستان شناسایی و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سوداگران مرگ که توان مقابله با پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن خودروها و سلاح و مهمات خود از منطقه متواری شدند.

سرهنگ طاهری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان مقدار 305 کیلو و 400 گرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان مسلح همچنان با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

انهدام باند مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار